טרה סקיי הישראלית ו-ITQ ההולנדית הקימו חברה משותפת לתמיכה ב-VMware

שתי החברות הקימו את Sky-TQ, שתתבסס על עובדיהן יחד, ושמרכזה יושב בליטא ● החברה המשותפת עונה על המחסור העולמי הקיים במקצוענים לסביבת VMware, ותפעל ופועלת להכשרת העובדים שלה לתחום

שיתוף פעולה עסקי ישראלי-הולנדי. טרה סקיי ו-ITQ. צילום אילוסטרציה: BigStock

החברה המשותפת תספק שירותי תמיכה מקצועיים לסביבות VMware, ותפעל מעל התמיכה אותה מספקת ענקית הווירטואליזציה, באופן שאינו סותר את התמיכה השניה 

טרה סקיי הישראלית ו-ITQ ההולנדית הקימו חברה המתמחה בתמיכה בלקוחות VMware

שתי החברות מתהדרות בהתמחות מקצועית של העובדים שלהן בסביבות ענקית הווירטואליזציה. את טרה סקיי ייסד מיכאל בורשטיין, בהתבסס על רוחה של MBI, אותה הקים לפני יותר משלושה עשורים, והיא מספקת ללקוחות הארגוניים שירותי IT ותמיכה מקצועיים. אופיר אבקסיס הוא מנכ"ל החברה. טרה סקיי פועלת בעולמות של תשתיות מחשוב, מערכות אחסון, הגנה וגיבוי של נתונים, וענן המחשוב לסוגיו – פרטי, ציבורי והיברידי. אנשי החברה פועלים להטמעת מערכות הטרוגניות, אוטומציה של ה-IT ו-וירטואליזציה. כך, היא חברת הבוטיק IT היחידה בארץ, הפועלת בשוק בתחומי פתרונות אחסון, גיבוי וירטואליזציה ומחשוב ענן.

ITQ ההולנדית הוקמה בשנת 2001 והיא מספקת שירותים מקצועיים ללקוחות VMware, ולה מאות לקוחות ארגוניים גדולים. בכירי שתי החברות ישבו ביחד וגילו כי שתי החברות הן בעלות מספר ההסמכות המקצועיות הרב ביותר לסביבת VMware. לאור זאת, הם הקימו חברה חדשה, Sky-TQ, שתתבסס על עובדי שתי החברות. מרכזה של החברה המשותפת החדשה יושב בליטא.  

החברה המשותפת תספק שירותי תמיכה מקצועיים לסביבות VMware, ותפעל מעל התמיכה אותה מספקת ענקית הווירטואליזציה, באופן שאינו סותר את התמיכה השנייה. כך, לדוגמה, ארגון שיש לו מערכות של VMware ומערכות אחסון, וחלק ממערך האחסון נפל. כאשר מתוקנת הבעיה במערך האחסון, עדיין נדרש לטפל בתקלות, אם נוצרו – במערך השרתים הווירטואליים. לשם כך נדרשת תמיכה של אנשי מקצוע, מומחי VMware, לטיפול במכונות הווירטואליות.

בדרך זו, החברה המשותפת, אשר מורכבת משתי החברות, עונה על המחסור העולמי הקיים במקצוענים לסביבת VMware, ותפעל ופועלת להכשרת העובדים שלה לתחום.

מיכאל בורשטיין, מייסד טרה סקיי, אישר לאנשים ומחשבים את הידיעה ואמר כי החברה החדשה תחצה את רף מאה הלקוחות הארגוניים שלה בשנת 2020.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים