עופר לוינגר מונה למנכ"ל חברת הסייבר White Hat

לוינגר מגיע ל-White Hat מ-NICE, שם שימש כמנהל המו"פ בחטיבת האנטרפרייז ● הוא מחליף את שרון נימירובסקי, המייסד והבעלים של החברה, שיכהן כיו"ר שלה

עופר לוינגר, מנכ"ל וויט האט. צילום: סטודיו Digital Drug

חברת הסייבר White Hat הודיעה היום (ג') על מינויו של עופר לוינגר לתפקיד מנכ"ל החברה. הוא מחליף את שרון נימירובסקי, המייסד והבעלים של White Hat, שיכהן מעתה כיו"ר החברה, ובמסגרת זו יתמקד בביסוס פעילותה בשווקים זרים ובקידום מיזמים טכנולוגיים אחרים שלה.

מ-White Hat נמסר שכמנכ"ל החברה יהיה לוינגר אחראי לפן התפעולי ולפיתוח העסקי של השירותים שהיא מעניקה לארגונים ולגופים פרטיים, ציבוריים וביטחוניים.

לוינגר מגיע לחברת הסייבר לאחר שנתיים בתפקיד מנהל המו"פ בחטיבת האנטרפרייז של NICE. קודם לכן, במשך כחמש שנים, הוא מילא תפקידים בכירים בחטיבת הטכנולוגיה בבנק הפועלים, שהאחרון שבהם היה מנהל אגף התשתיות. לוינגר הוא אל"מ (מיל') ובתפקידו האחרון בצבא שימש כמפקד יחידת התוכנה (לשם). במהלך הקריירה הצבאית שלו הוא הקים את המחשוב במת"ש – מינהל התשלומים באגף כוח אדם בצה"ל.

ללוינגר תואר ראשון בסטטיסטיקה ובמדעי המחשב מאוניברסיטת בר אילן ותואר שני במדעי המדינה מאוניברסיטת חיפה.

"הדרישות מההון האנושי בתחום מחייבות התפתחות בלתי פוסקת"

White Hat מציעה שירותי מודיעין סייבר, שירותי מחקר בתחום, ציד איומים, תגובות לאירועי סייבר ועוד. בין לקוחותיה ניתן למצוא ארגונים ממגזרים שונים, בהם הבריאות, הפיננסים, הממשלתי והביטחוני. על חבר המנהלים שלה נמנים בכירים לשעבר בגופי צבא וביטחון כמו גם מהמגזר הפיננסי, בהם בנצי סאו, ניצב בדימוס במשטרה; אל"מ (מיל') אייל פישר, לשעבר מפקד מרכז הסייבר ב-8200; אילן מזרחי, המשנה לראש המוסד עד 2003 והיועץ לביטחון לאומי עד 2007; ואל"מ (מיל') רונן זרצקי, לשעבר סמנכ"ל הטכנולוגיות של ישראכרט. משרדיה הראשיים של White Hat, שמעסיקה יותר מ-60 עובדים, ממוקמים בתל אביב ויש לה סניפים ביוון ובקפריסין.

שרון נימירובסקי, יו"ר White Hat. צילום: נדב כהן

שרון נימירובסקי, יו"ר White Hat. צילום: נדב כהן

נימירובסקי אמר כי "אנחנו מצויים בתקופה של צמיחה והתפתחות, המאפיינות לא רק אותנו כחברה שעוסקת בתחום שנים רבות, אלא את כלל תעשיית הסייבר, לקוחות וספקים. ארגונים בכל המגזרים מתמודדים עם מגוון רחב של איומים ואתגרים מורכבים, שמתפתחים בצורה דינמית. בהתאם, הדרישות המקצועיות מההון האנושי העוסק בתחום הינן גבוהות ומחייבות התפתחות בלתי פוסקת – הן בהיבט היכולות האישיות-מקצועיות והן בהיבט פיתוח השירותים והטכנולוגיות. לוינגר מגיע אלינו עם הניסיון, הידע והמומחיות הנדרשים על מנת להתמודד עם אתגרים אלה בהצלחה רבה, ולתמוך בצמיחה של החברה בישראל ומחוצה לה".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים