ארצות הברית: הפרסומת הראשונה ל-iPad שודרה אמש, במהלך טקס האוסקר

בפרסומת, ששודרה ברשת ABC, נראה אדם שיושב עם המכשיר על רגליו ומבצע בו פעילויות שונות, בהן צפייה בתמונות ובסרטים, גלישה באינטרנט וקריאה בעיתונים המתפרסמים ברשת ובספרים אלקטרוניים ● אפל בוחרת פעמים רבות לפרסם את מוצריה בשידורים של אירועים גדולים; בסופרבול ב-1984 העלתה החברה פרסומת למקינטוש, ופרסומות ל-iPhone שודרו בטקסי האוסקר בשנים עברו

הפרסומת הראשונה ל-iPad, מחשב הלוח מבית אפל (Apple), עלתה לאוויר אמש (א'), ושודרה ברשת ABC האמריקנית במהלך שידור טקס האוסקר.

בפרסומת נראה אדם שיושב עם המכשיר על רגליו ומבצע בו פעילויות שונות, בהן צפייה בתמונות ובסרטים, גלישה באינטרנט וקריאה בעיתונים המתפרסמים ברשת ובספרים אלקטרוניים. כמו כן, מצוין בה תאריך השקה של המכשיר בארצות הברית – 3 באפריל.

אפל בוחרת פעמים רבות לפרסם את מוצריה בשידורים של אירועים גדולים. כך, העלתה החברה פרסומת למחשב המקינטוש שלה במהלך שידור משחק הסופרבול ב-1984. כמו כן, שודרו פרסומות ל-iPhone במהלך שידורים של טקסי אוסקר בשנים עברו.

כאמור, המכשיר ייצא לשוק האמריקני ב-3 באפריל, אם כי ניתן יהיה להזמין אותו בארצות הברית כבר מיום ו' הקרוב, 12 במרץ. בסוף אפריל הוא עתיד לצאת באוסטרליה, קנדה, צרפת, גרמניה, איטליה, יפן, ספרד, שווייץ ובריטניה.

ניתן לצפות בפרסומת ביו-טיוב (YouTube).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים