ארה"ב: ה-iPad ייצא לשוק ב-3 באפריל

מחשב הלוח של אפל ישווק החל מתאריך זה בגרסת Wi-Fi, ומכשירים מהדור השלישי שיכללו אף הם Wi-Fi יוצעו החל מסוף אפריל ● הלקוחות האמריקניים יוכלו להתחיל להזמין את המכשירים כבר ביום ו' הקרוב, דרך החנות המקוונת של אפל ● ביל גייטס, שניסה כבר את המכשיר, אמר, כי "זה קורא נהדר, אבל אין בו שום דבר שאני מסתכל עליו ואומר: 'הייתי רוצה שמיקרוסופט תעשה את זה'"

גרסת ה-Wi-Fi של iPad, מחשב הלוח החדש מבית אפל (Apple), תצא לשוק האמריקני ב-3 באפריל – איחור של מספר ימים לעומת מועד ההשקה המקורי, שנקבע לסוף מרץ. משקיפים בעמק הסיליקון מקווים, כי ה-iPad יהיה "יותר מעוד מחשב לוח".

ביל גייטס, המייסד המשותף של מיקרוסופט (Microsoft), כבר ניסה את המכשיר החדש. הוא אמר, כי "זה קורא נהדר, אבל אין ב-iPad שום דבר שאני מסתכל עליו ואומר: 'הו, הייתי רוצה שמיקרוסופט תעשה את זה'".

הגרסה הראשונה של המכשיר לא תיועד רק ללקוחות AT&T, המשווקת הבלעדית בארצות הברית של מכשירי ה-iPhone, כי אם לכל אחד שיש לו גישה ל-Wi-Fi. לפי אפל, מכשירי iPad מהדור השלישי שיכללו Wi-Fi יהיו זמינים לקראת סוף אפריל. הלקוחות האמריקניים יוכלו להזמין את המכשירים כבר ביום ו' הקרוב, 12 במרץ, דרך החנות המקוונת של אפל. ה-iPad כולל מאפיינים רבים של ה-iPhone, הטלפון החכם של אפל.

סטיב ג'ובס, מנכ"ל אפל, אמר, כי "ה-iPad הוא משהו לגמרי חדש". לדבריו, "אנחנו מתרגשים מכך שלקוחות יוכלו לשים את ידם על המוצר הקסום והמהפכני הזה, ולקבל את התוכן והיישומים שלהם בצורה יותר כייפית, אינטימית ואינטואיטיבית מאשר בעבר".

ה-iPad הושק בסוף ינואר השנה. ערן תור, מנכ"ל iDigital, אמר אז, כי עדיין מוקדם לקבוע מתי המכשיר ייובא לישראל, וכי "אנחנו עובדים בהתאם למדיניות אפל".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. סער

    המכשיר כבר זמין לרכישה מוקדמת בארץ אני הזמנתי לי אותו כדאי ושווה! אחלה שירות מכיר את החבר'ה שם

אירועים קרובים