מלם מערכות הטמיעה מערכת ERP של סאפ ב-LSI ישראל; ההיקף הכספי: כמיליון שקלים

המערכת תחליף את מערכת פריוריטי הקיימת ותכלול, בין השאר, מודולים של רכש ופיננסים ומודול לרכש קבוע ● איציק ג'יני, מנהל חטיבת סאפ באגף ה-ERP במלם: "תהליך ההטמעה לווה בעבודה לא שגרתית. שינינו את תהליכי העבודה של הלקוח, וערכנו סינכרון של תהליכי העבודה מול חברת האם. הבאנו לשקיפות של אתרי החברה בארץ ללא צורך בהפקת דו"חות ממערכות חיצוניות"

מלם מערכות, מקבוצת מלם-תים, העלתה לפני ימים אחדים מערכת ERP של סאפ (SAP) בשלוחה הישראלית של LSI האמריקאית. היקף הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו בכמיליון שקלים.

LSI מספקת פתרונות בעולם התקשורת והאחסון. בארץ יש לחברה שתי שלוחות, בנשר ובראש העין, בהן מועסקים כ-130 מהנדסים. באתר החברה בראש העין מפתחים מעבדי DSP עבור תקשורת ומולטימדיה, והאתר בנשר משמש כמרכז מו"פ ותמיכה בלקוחות החברה בארץ ובחו"ל.

מערכת ה-ERP תתממשק למערכת סאפ, המוטמעת במטה החברה בארה"ב ובשלוחותיה בעולם. פרויקט ההטמעה של מערכת הסאפ החל לפני כחצי שנה והסתיים בשבוע שעבר. המערכת החדשה תשמש את העובדים במחלקות הכספים והרכש ב-LSI ישראל. היא החליפה את מערכת פריוריטי (Priority), ששימשה את האתרים בארץ עד ימים אלה. לאוויר כבר עלו מודולים של רכש ופיננסים וכן מודול לרכוש קבוע, ובשלב מאוחר יותר צפויים לעלות מודולים נוספים.

הפרויקט כלל התאמה של המערכת בארץ למערכות בחו"ל, לרבות התאמה לסטנדרטים בינלאומיים. במהלך ההטמעה עבדו אנשי מלם מערכות, בראשות שמוליק אדר, מול גורמי IT בחברה הבינלאומית מחמישה אזורי זמן שונים בעולם, ובעלי תרבות ארגונית שונה מזו שבישראל. במסגרת הפרויקט בוצעו זיהוי תהליכים, פיתוח, הסבת נתונים מהמערכת הקודמת, התאמה פרטנית למערכת  הסאפ בארה"ב, הטמעה והדרכה. בנוסף, הוא כלל תהליך גיור מורכב, בעקבות חוקי המס ודרישות החוק השונות בישראל.

ברונו קרן, חשב השלוחה הישראלית של LSI, אמר, כי "מטרתנו הייתה להביא לשקיפות מערכות בינינו לבין החברה העולמית. המערכת תביא לקפיצת מדרגה בשיפור תהליכי העבודה מול סניפי החברה והנהלתה בחו"ל, בהיותה מערכת אינטגרטיבית, חוצת ארגון".

איציק ג'יני, מנהל חטיבת סאפ באגף ה-ERP במלם, אמר, כי "תהליך ההטמעה לווה בעבודה לא שגרתית. שינינו את תהליכי העבודה של הלקוח, וערכנו סינכרון של תהליכי העבודה מול חברת האם. הבאנו לשקיפות של אתרי החברה בארץ ללא צורך בהפקת דו"חות ממערכות חיצוניות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים