משה אשכנזי מונה למנהל פעילות אווייה בישראל

אשכנזי שימש בעבר כמנהל מכירות ופיתוח עסקי בסיסקו, ועבד בתפקידי מכירות ופיתוח באורבוט פסיפיק וב-HP ישראל ● הוא יחליף בתפקיד את מאיר פרידמן, שעבד בסניף הישראלי של החברה ארבע שנים, מתוכן שנה כמנהל הפעילות העסקית

משה אשכנזי מונה למנהל הפעילות העסקית של אווייה (AVAYA) בישראל. אשכנזי יעבוד בכפיפות למרטין לייב, מנהל המכירות של אווייה לאזור אירופה, אפריקה והמזה"ת (EMEA). הוא יחליף בתפקיד את מאיר פרידמן, שעבד בסניף הישראלי של החברה ארבע שנים, מתוכן שנה כמנהל הפעילות העסקית.

אשכנזי יהיה אחראי במסגרת תפקידו למכירות אווייה בישראל, שיתופי פעולה עם ספקים ומפיצים, וכן להגברת הנוכחות של אווייה בארץ. הוא מנהל מכירות בעל ניסיון של 20 שנה בתחום התקשורת. בעבר שימש, בין היתר, כמנהל מכירות ופיתוח עסקי בסיסקו (Cisco), והיה חבר בצוות ההרחבה הישראלי של ענקית התקשורת. לפני עבודתו בסיסקו, אשכנזי שימש בכמה תפקידי מכירות ופיתוח בחברות אורבוט פסיפיק ו-HP ישראל. לאחרונה ניהל אשכנזי את תחום המכירות לסטארט-אפ RTSecuredSys.

"אווייה הפכה לשחקן משמעותי כספקית פתרונות תקשורת עסקית בארץ", אמר, "והתפקיד החדש מהווה עבורי עניין ואתגר. אווייה הגדילה את פעילותה בארץ, והרכישה האחרונה של נורטל מעמידה אותה כחברה מובילה ובעלת ערך עסקי וטכנולוגי רב. אביא את פתרונות החברה לקידמת הבמה עבור עסקים בישראל, ונספק לחברות ישראליות את מערכות התקשורת העסקית הטובות ביותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים