מהאח הגדול לסולל בונה: אסתר ליברזון-נמר מונתה למנמ"רית החברה

ליברזון-נמר, בוגרת תוכנית הריאליטי, תהיה אחראית על ה-ERP והחדשנות בתחום הבנייה בחברה הוותיקה, שמהווה חלק מקבוצת שיכון ובינוי ● היא תחליף את עובד כדורי

אסתר ליברזון-נמר, מנמ"רית סולל בונה. צילום משפחתי

מנמ"רית חדשה לסולל בונה: אסתר ליברזון-נמר מונתה באחרונה לתפקיד במקומו של עובד כדורי, שכיהן עד לא מכבר כמנמ"ר החברה, שמהווה חלק מקבוצת שיכון ובינוי. מנמ"ר הקבוצה הוא ערן גוטמן.

ליברזון-נמר תהיה בחטיבה של טל נתנוביץ', סמנכ"ל הבקרה והתפעול. בתפקידה החדש היא תהיה אחראית על תחום ה-ERP, מחלקת היישומים הטכנולוגיים וכן המידענות, הדיגיטל והחדשנות בענף הבנייה בסולל בונה (או, בשמה המלא, סולל בונה – תשתיות).

מאחורי ליברזון-נמר עומדות 18 שנות ניסיון בעולם ההיי-טק. בין היתר, היא כיהנה כראש צוות הפיתוח וכמנהלת הטכנולוגיות של תחום ה-Office במיקרוסופט (Microsoft) ישראל, כמנהלת הטכנולוגיות הראשית של טלדור ובתפקידים בכירים בסטארט-אפים בתחום המובייל. היא בוגרת יחידה 8200 של צה"ל, בעלת תואר ראשון בהצטיינות במדעי המחשב ותקשורת מהאוניברסיטה הפתוחה, כותבת עבודה לתואר שני בתחום מערכות המידע והתרבות, ומתכוננת ללמוד לתואר שלישי.

"שנה מיוחדת בסולל בונה"

ב-2016 השתתפה ליברזון-נמר בתוכנית האח הגדול ולדבריה, עשתה זאת כדי לקדם את המודעות להפרעות אכילה ודימוי עצמי בקרב בני נוער – פעילות התנדבותית שהיא עוסקת בה שנים רבות.

"אנחנו נמצאים בפתחה של שנה מיוחדת מאוד בשיכון ובינוי – סולל בונה", אמרה ליברזון-נמר לאנשים מחשבים. "בין יתר הפרויקטים שעומדים על הפרק בחברה: שדרוג מערכת ה-Priority, שיעניק לה יכולות חדשות בתחום האפליקטיבי, לצד כניסתה של שיכון ובינוי – סולל בונה לתחומים חדשים כגון דיגיטל ומידענות, לצורך שיפור הנגשת המידע הפנים והחוץ ארגוני. במקביל, אנחנו בעיצומה של בחינת כלים חדשניים לשדרוג העבודה באתרי הבנייה".

סולל בונה היא הוותיקה בחברות קבוצת שיכון ובינוי. החברה נוסדה ב-1920 כזרוע המבצעת של ההסתדרות בתחומי הבנייה והעבודות הציבוריות בארץ ישראל. החברה פועלת באמצעות מספר חטיבות ביצוע: הבנייה, הכבישים, הרכבות והתשתיות, וחטיבת ה-EPC (ר"ת Engineering Procurement Construction) לביצוע מגה פרויקטים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים