"הדור הבא של הדטה סנטר: פלטפורמה לומדת ואוטונומית"

"הדטה סנטר לומד תוך כדי תנועה, משפר בצורה עצמאית את פעילותו ואוכף את מדיניות אבטחת המידע - כך הוא עונה למשימה החדשה שלו: לסייע להיבטים העסקיים של הארגון", כך אמר רומן קלנדריוב, מנהל צוות הנדסה, סיסקו ישראל

רומן קלנדריוב, מנהל ההנדסה של סיסקו ישראל. צילום: יח"צ

"העולם הדיגיטלי החדש כולל בתוכו מגמות טכנולוגיות רבות. אחת מהן היא דטה סנטר מונע-כוונה, Intent-based Data Center – פלטפורמה לומדת ואוטונומית. הדור הבא הזה, של הדטה סנטר – מזהה מה האפליקציות 'דורשות' ומה מצב הרשת", כך אמר רומן קלנדריוב, מנהל צוות הנדסה, סיסקו (Cisco) ישראל.

קלנדריוב דיבר בפתח אירוע Digital Transformation by Cisco. הכנס נערך היום (ג'), במשרדי סיסקו ישראל בנתניה, בהשתתפות יותר מ-100 מלקוחות החברה. האירוע היום, הדן בדטה סנטר, הינו הראשון בסדרה של ארבעה מפגשים, כשכל מפגש יתמקד בעולמות תוכן שונים הקשורים למסע הדיגיטלי.

צילום ועריכת וידיאו: ליאור רובינשטיין

ה-IT הארגוני, ציין קלנדריוב, "הוא זה המאפשר את הטרנספורמציה הדיגיטלית. הטכנולוגיה היא זו שמעניקה את היכולת להיות למנוע הצמיחה של הארגונים. לנו, בסיסקו, יש פלטפורמה דיגיטלית לארגונים מקצה לקצה".

לדבריו, "הפלטפורמה מכוונת-עסקית, עם מעטפת אבטחה כוללת – לדטה סנטר, לענן ולתחנות הקצה. היא פועלת על בסיס מידע מבוסס-הקשר, עם ניתוח של המידע של הרשת – המגיע מנקודות הקצה, מהאפליקציות ומההתקנים".

הדור הבא של הדטה סנטר, הסביר קלנדריוב, "עונה על כמה אתגרים בעולם החדש: הצורך בהאצת הפעילות של ה-IT הארגוני, כך שיענה לדרישות העסקיות של הארגון – הגדלת המכירות; הנחיצות 'להבין' את האפליקציות על מנת להשיג לקוחות חדשים; היכולת לפעול בסביבה מרובת עננים; הכנסת יכולות של בינה מלאכותית, לימוד מכונה, מיכון ותזמור אל תוך התפעול שלו".

דטה סנטר הלומד תוך כדי תנועה

בדרך זו, הסביר, "הדטה סנטר לומד תוך כדי תנועה, משפר בצורה עצמאית את פעילותו ואוכף את מדיניות אבטחת המידע. כך הוא עונה למשימה החדשה שלו: לסייע להיבטים העסקיים של הארגון, שיותר ויותר תלויים בו מאשר בעבר".

לדבריו, "בעולם החדש, הלקוחות מצפים לקבל חוויית שירות מהארגון, שזהה לזו שהם רגילים לקבל כצרכנים במגזר הפרטי. על המנמ"רים לעמוד כיום באתגר זה, של אספקת חוויית שירות קלה וידידותית, ובמקביל – עליהם לעשות זאת בצורה מאובטחת".

הוא ציטט מחקרים, לפיהם 87% מהמנמ"רים כבר הכניסו את הארגונים שלהם לענן, או מתכוונים לעשות זאת בהקדם. "האפליקציות בעידן החדש", אמר קלנדריוב, "מבוססות על מיקרו-שירותים, הן יכולות לרוץ במקביל – בענן או בדטה סנטר המקומי. האתגר הוא לתת חוויית משתמש טובה יותר, תוך כדי ניטור האפליקציה המבוזרת, בסביבה מרובת עננים".

"לפני ארבע שנים, אמר קלנדריוב, "החברה החליטה לבסס עצמה כמובילה בעולם ה-IT. סיסקו זיהתה את המגמה של המסע הדיגיטלי של הארגונים – ונערכה לקראתה. כך, במשך כשנתיים ישבו 4,000 ממהנדסי החברה ובנו תפיסות חדשות לעולם ה-IT החדש, הפועל בדטה סנטר ומחוצה לו, בסביבה מרובת עננים. בנינו פלטפורמה חכמה ומאובטחת לעסק הדיגיטלי".

סיסקו, אמר, "היא החברה המשקיעה במחקר ופיתוח הכי הרבה בתעשייה. היקף ההשקעה השנתי שלנו במו"פ עומד על שבעה מיליארד דולר, נתון המשקף 14% מתקציבה השנתי של החברה, בסך 49 מיליארד דולר".

הוא ציין כי "סכום דומה סיסקו השקיעה ברכישה של חברות להשלמת הפורטפוליו שלה. הרגל השלישית בפעילותה, לצד ההשקעה במו"פ וברכישות, היא שיתופי פעולה הדוקים שהחברה עורכת עם חברות IT שונות, בענן ומחוצה לו. עם שלושת המנועים הללו אנו בונים אקו-סיסטם מלא".

"העסק כיום תלוי בדטה סנטר", סיכם קלנדריוב. "ועליו לענות לאתגרי העולם החדש, אשר דורשים למידה, הגנה ופעילות עצמאית בסביבה מרובת עננים. הטרנספורמציה הדיגיטלית לא מסתיימת בדטה סנטר: הפלטפורמה החדשנית מבית סיסקו יכולה לעזור ללקוחותינו להצליח במסע הדיגיטלי המורכב"

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים