תערוכת CES: פנסוניק השיקה מסכי פלזמה תלת מימדיים

לצד המסכים, השיקה החברה גם נגן בלו-ריי עם משקפי תלת מימד המסתנכרנים אליו ● שיווק המוצרים בישראל צפוי להתחיל בספטמבר, אך תג המחיר שלהם טרם נקבע ● פנסוניק חשפה גם שיתוף פעולה עם Direct TV, במסגרתו יושקו לראשונה שלושה ערוצי תלת מימד

פנסוניק (Panasonic) השיקה בתערוכת CES בלאס וגאס ארבע מסכי פלזמה ביתיים המשדרים בטכנולוגיית תלת מימד, שישווקו באפריל הקרוב לחנויות. החברה השיקה גם נגן בלו-ריי (Blue-Ray) המנגן בתלת מימד ומשקפיים אקטיביים ייעודיים, המסתנכרנים עם הנגן. שיווק מערכת התלת מימד בישראל צפוי החל מספטמבר. תג המחיר של כל המוצרים טרם נקבע.

פנסוניק חשפה במסיבת העיתונאים שערכה שני שיתופי פעולה: האחד, עם חברת שידורי הלוויין Direct TV – שבמסגרתו יושקו, לראשונה בעולם, כבר במהלך יוני 2010, שלושה ערוצי תלת מימד בתחום הספורט, התיעוד והסרטים. ב-Direct TV אף ציינו, כי נכון להיום כבר פנו אליהם כמה ערוצים והביעו את נכונותם לצלם ולשדר תכנים בתלת מימד. בין הערוצים: CBS, NBCxcuk, MTV ו- Fox Sports, שהבטיחו לשדר את העונה הקרובה של ליגת הבייסבול בארה"ב בתלת מימד. פנסוניק אף הציגה בתערוכה שידור ראשון מלא של ערוץ 3D מבית Direct TV.

שיתוף הפעולה השני של פנסוניק הוא חברת סקייפ (Skype). בכוונת החברות להשיק כבר באפריל הקרוב מערכת תקשורת, שתכלול מצלמה זעירה של פנסוניק ומיקרופון מתקדם, המסוגל לקלוט קול ממרחק של 3-5 מטרים מבלי לפגוע באיכותו. המצלמה והמיקרופון, שמחירם ינוע בין 100 ל-200 דולרים, יידעו להסתנכרן עם המסך בסלון הבית ויאפשרו לכל אחד מדייריו לנהל דרכו שיחות סקייפ באיכות גבוהה.

מוצר משלים נוסף שקשור לעולם התלת מימד ונחשף בתערוכה, הוא מצלמת וידיאו 3D ביתית-קומפקטית עם עדשה דו-ראשית, שפנסוניק מתכננת להציגה בפעולה במהלך תערוכת NAB הקרובה, שתתקיים גם היא בלאס וגאס באפריל הקרוב. מדובר למעשה בגירסה מוקטנת של מצלמת ה-3D הקולנועית שבה צילמו את סרט הקולנוע אוואטר (Avatar).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים