תערוכת CeBIT עוברת לקיץ החל מ-2018 ומשנה פורמט

"CeBIT 2018 יהיה פסטיבל עסקים לחדשנות ודיגיטציה", אומר אוליבר פרסה, חבר מועצת המנהלים של דויטשה מסה ● "לצד המרכיבים המסורתיים של תערוכה מסחרית יהיה גם כנס עם הרצאות נותנות השראה ופלטפורמות נטוורקינג מיוחדות, באווירה קיצית"

אוליבר פרסה, חבר מועצת המנהלים של דויטשה מסה. צילום: יח"צ CeBIT

CeBIT, תערוכת ה-IT הגדולה בעולם המתקיימת בהנובר, גרמניה, מתכוננת לעונת 2018 עם תמהיל נושאים חדש, אירועים בפורמט חדש ומראה ותחושה חדשים.

"CeBIT 2018 יהיה פסטיבל עסקים לחדשנות ודיגיטציה", אומר אוליבר פרסה, חבר מועצת המנהלים של דויטשה מסה (Deutsche Messe), החברה המארגנת את התערוכה. "CeBIT החדשה תציג לצד המרכיבים המסורתיים של תערוכה מסחרית גם כנס עם הרצאות נותנות השראה ופלטפורמות נטוורקינג מיוחדות, באווירה של פסטיבל קיצי".

אחד השינויים הגדולים הוא המועד. עד כה תערוכת CeBIT התקיימה בחודש מרץ. ב-2018 היא תיפתח ב-11 ביוני. "הכוח של החדשנות שמביאה הדיגיטציה משנה את החברות ואת הדרך שבה אנו משתמשים בטכנולוגיה בעבודה ובבית" אמר פרסה. "הדבר מביא לשינויים גדולים בכלכלה ובמבנה היסודי של החברה".

לחבר את הרכיבים השונים לחבילה שלמה

"כל ההיבטים הללו הביאו לשינוי המשימה שלנו ב-CeBIT החדשה", אומר פרסה. "רק ל-CeBIT, עם ההסטוריה והשורשים העמוקים בכלכלה הדיגיטלית, יש את היושרה ואת היכולת הדרושה לחבר את הרכיבים השונים לחבילה שלמה".

CeBIT החדשה תכיל ארבעה מרכיבים שיוצגו בפעם הראשונה.

המרכיב הראשון הוא d!conomy – הכלכלה הדיגיטלית. מדובר בפלטפורמה המיועדת לדיגיטליזציה של עסקים וממשלות. שם חברות גדולות מתחום הכלכלה הדיגיטלית יציגו פתרונות וטכנולוגיות שמשתמשים תעשייתיים נזקקים להם למעבר הדיגיטלי. במסגרת מסלול זה יוצגו טכנולוגיות של משרד דיגיטלי, עיבוד וניהול נתונים, אבטחה, תקשורת, התקנים ותשתיות.

המרכיב השני הוא d!tec – תצוגה של העתיד הדיגיטלי. במסגרת זו יוצגו טכנולוגיות חדשות של סטארט-אפים, מודלים עסקיים משבשים ונטוורקינג בין העוסקים בתחום, וכן מחקרים אקדמיים.

המרכיב השלישי הוא d!talk – פורמט חדש של ועידה שתעסוק בסוגיות כלכליות פוליטיות וחברתיות הנובעות וסובבות סביב מגמת הדיגיטציה, עם במה מרכזית ולמעלה מ-10 במות קטנות המשולבות ברכיבי d!conomy ו-d!tec של התערוכה.

מהפכה בכמה תחומים כלכליים

המרכיב הרביעי הוא d!campus – מיצגים ואירועים באוויר הפתוח שיכללו הופעות וחגיגות שימשכו גם אל תוך הערב, דבר שלא התאפשר עד כה בשל מזג האוויר ההפכפך בסוף החורף.

בכל אחד מרכיבי התערוכה יוצגו היבטים של העולם הדיגיטלי לרבות תבונה מלאכותית, האינטרנט של הדברים, רובוטים אנושיים, רובוטי שירות, מערכות אוטונומיות, אנליטיקה של Big Data, מחשוב ענן, אבטחה ומציאות מדומה.

לדברי פרסה, "אנו נעבוד בצמוד עם שותפינו – הן הישנים והן החדשים, להאיר ולהביא לחיים את כל המגמות של הדיגיטציה לפי המבנה החדש בעל ארבעת הרכיבים של CeBIT. המיקוד בדיונים יסוב סביב הפוטנציאל העסקי וההשלכות החברתיות-כלכליות של מגמות אלה".

פרסה הוסיף כי "נושאים כגון ניידות עתידית, מודלים עסקיים מבוססי נתונים בתעשיית הרכב ומכוניות אוטונומיות, ישחקו תפקיד גדול יותר בתערוכת CeBIT הבאה". עוד אמר כי "טכנולוגיות בלוקצ'יין שאמורה לגרום למהפכה בכמה תחומים כלכליים, תוצג אף היא באופן בולט בתערוכה".

כרטיסי הכניסה ל-CeBIT שתתקיים בעוד כמעט שנה, כבר מוצעים למכירה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים