אל"מ שי שולומון מונה למפקד יחידת חושן שבלוט"ם

אל"מ שולומון, ששירת במגוון תפקידים באגף התקשוב, נכנס לתפקידו אתמול (ד') ● הוא מחליף בתפקיד את אל''מ דותן סיגלר

מימין: אל''מ דותן סיגלר, מפקד חושן היוצא, ואל"מ שי שולומון, מפקד יחידת חושן הנכנס. צילום: דובר צה"ל

אל"מ שי שולומון מונה למפקד יחידת חושן שבלוט"ם שבאגף התקשוב. הוא החליף בתפקיד את אל"מ דותן סיגלר.

טקס החלפת מפקד היחידה, מרכז התקשורת הצה״לי, נערך אתמול (ד'). הטקס התקיים בגדוד אמירים שבמחנה צריפין, במעמד האלוף נדב פדן, ראש אגף התקשוב וההגנה בסייבר, תא"ל רמי מלאכי, מפקד יחידת לוט"ם, ותא"ל נתי כהן, הקשר"ר.

אל"מ סיגלר שימש כמפקד יחידת חושן בשנתיים האחרונות. בימים אלה הוא נכנס לתפקיד מקשא״פ (ר"ת מפקד קשר ואלקטרוניקה פיקודי) צפון.

בתפקידו האחרון שימש אל"מ שולומון כראש ענף תורה והדרכה במחלקת אג"ם של אגף התקשוב. בין תפקידיו בעבר: קצין הקשר של גדוד 12 של חטיבת גולני, קצין אג"ם בתקשוב של אוגדה 36, קשר"ח (ר"ת קצין קשר חטיבתי) של חטיבה 7, מג"ד הקשר של גדוד 371 (גדוד הקשר של פיקוד הצפון) ומג"ד הקשר של אוגדה 36.

יחידת חושן הינה מרכז התקשורת הצה"לי, והיא הגוף האחראי על הפעלת מערכי התקשורת בצה"ל ומתן, בין היתר, של שירותי טלפוניה, תקשורת נתונים רחבת סרט, תשתיות תקשורת אופטיים ותקשורת לוויינית. תחת המרכז נמצאים שלושת גדודי התקשוב המטכ"ליים: אמירים, צמרת ואיתנים.

"אין סיכוי שאוכל בדבריי אלה לתאר את פועלה ואת היקף העשייה של היחידה בהפעלת ובבניין הכוח. יש סיכוי שאצליח לתאר את הסיפוק מהפיקוד על אנשיה", אמר מפקד חושן היוצא, אל"מ סיגלר. "זוהי הפעם האחרונה שנערך פה טקס בסדר גודל כזה, לאור המעבר של גדוד אמירים למשמר הנגב. הגדוד יהיה היחידה המבצעית הראשונה שעוברת לדרום".

"אני מקבל היום ביראת כבוד את הפיקוד על יחידת חושן", אמר אל"מ שולומון. "בחודשים האחרונים למדתי להכיר מקרוב יותר את יכולות היחידה, על כלל גדודיה וענפיה. אין לי צל של ספק ביכולתם של החיילים והמפקדים שלה להצעיד יחד את חושן קדימה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים