בית המשפט המחוזי אישר את מכירת חטיבת העסקים של נורטל ישראל לאווייה

השופטת ורדה אלשייך הכריעה בבקשת החברות לאשר את העסקה ולהעביר את 19 עובדי החברה לאווייה ● זאת, לאחר שהעסקה אושרה גם בארצות הברית ● "בנוסף לטכנולוגיה וקשרי לקוחות, רכישת החטיבה של נורטל מצרפת לחברה כוח אדם מיומן ומוכשר, שיחזק את יכולתה של אווייה לחדש, למכור, לספק שירות ולהכין את סל המוצרים לצמיחה שבפתח", אמר קווין קנדי, נשיא ומנכ"ל אווייה

הושלמה עסקת הרכישה של חטיבת העסקים של נורטל ישראל (Nortel) על ידי אווייה (Avaya), לאחר שבסוף השבוע נענתה השופטת ורדה אלשייך מבית המשפט המחוזי בתל אביב לבקשתן של החברות ואישרה את העסקה.

האישור בישראל ניתן לאחר שבשבוע שעבר אושרה העסקה בארצות הברית. בארץ, התעכב האישור עד להכרעת בית המשפט בסוגיית 19 עובדי החטיבה, והבוקר הם עברו לעבוד באווייה. ברחבי העולם יצטרפו לאווייה כ-6,000 מעובדי נורטל וכ-25 מנהלים בכירים.

קווין קנדי, נשיא ומנכ"ל אווייה, אמר, כי "בנוסף לטכנולוגיה וקשרי לקוחות, רכישת החטיבה של נורטל מצרפת לחברה כוח אדם מיומן ומוכשר, שיחזק את יכולתה של אווייה לחדש, למכור, לספק שירות ולהכין את סל המוצרים לצמיחה שבפתח". הוא הוסיף, כי "אנחנו מאמינים שהיכולת שלנו לפתח מוצרים חדשניים ללקוחותינו תאפשר להם להפוך את עסקיהם למוצלחים יותר, וכן לגדול ולהפחית הוצאות".

ההחלטה הנוכחית של השופטת אלשייך ניתנה לאחר שלפני כחודש היא אישרה את הסדר הנושים של נורטל ישראל. על פי ההסדר, יוחזרו בשלב הראשון מקופת המזומנים של נורטל ישראל, שבה נמצאים כ-40 מיליון שקלים, החובות לעובדי החברה, לספקיה ולרשויות המס, וגמלאי נורטל ישראל יקבלו כ-10 מיליון שקלים בתור מקדמה. בשלב השני, לאחר שהחברה תקבל תגמולים ממכירת פעילויותיה במסגרת העסקות של נורטל העולמית, יושב החוב שנורטל ישראל חייבת לנורטל העולמית, והחברה תפרע את יתרת חובותיה לגמלאים.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. כל יודע

    אוויה סוס מת שמנסה להנשים את עצמו בעזרת סוס מת אחר, זהו פטנט בין לאומי חדש. כל הזמן סוגרים מחלקות בכל העולם (גרמניה, מילפיטס, ניו-גרסי ועוד) מפטרים מנהלים ועובדים ופתאום קונים משהו שפשט את הרגל, ואגלה לכם בסוד (אל תספרו לאף אחד) כי כל המהומה זה לצורך השתתפות בהפסדים של נורטל לשפור המאזן של 2009. אז שלא יעבדו אליכם.

אירועים קרובים