פייסבוק הקימה מועצה מייעצת לגלישה בטוחה

המועצה, שכוללת נציגים של חמישה ארגונים, תבדוק את אמצעי הביטחון שמעמיד האתר לרשות הגולשים, תפתח חומרים חודשים ותגבש את השיטות הטובות ביותר לשמירה על הביטחון ● "אנחנו מאמינים שהדרך היחידה לשמור על ביטחון הילדים באינטרנט היא לכנס את כל מי שחפץ להגן עליהם כדי לעבוד במשותף", אמר אליוט שרג, סגן נשיא לתקשורת ומדיניות ציבורית בפייסבוק

הנהלת הרשת החברתית פייסבוק (Facebook) הקימה מועצה מייעצת לגלישה בטוחה, שבה חברים נציגים של חמישה ארגונים, שייעצו לה בסוגיות שקשורות לגלישה בטוחה באינטרנט. החברה מסרה, כי המועצה תתכנס לישיבות באופן קבוע על מנת לבדוק את אמצעי הביטחון שמעמיד כיום האתר לרשות הגולשים, לפתח חומרים חודשים ולגבש את השיטות הטובות ביותר לשמירה על הביטחון.

"אנחנו מאמינים שהדרך היחידה לשמירה על ביטחון הילדים באינטרנט היא לכנס את כל מי שחפץ להגן עליהם כדי לעבוד במשותף", אמר אליוט שרג, סגן נשיא לתקשורת ומדיניות ציבורית בפייסבוק. "הקמת המועצה שתייעץ אך ורק בכל הקשור לגלישה בטוחה היא צעד חשוב לשיפור הביטחון, ואנחנו שמחים על כך שארגונים חשובים ומכובדים הסכימו להצטרף אליה".

חמישה הארגונים שמשתתפים במועצה הם Common Sense Media, ConnectSafely, WiredSafety, Childnet International ו-The Family Online Safety Institute.

עוד נמסר מפייסבוק, כי בכוונת המועצה לשתף פעולה עם התביעה הכללית במדינות שונות של ארצות הברית על מנת לסלק מהאתר עברייני מין רשומים. אנדרו קואומו, התובע הכללי של ניו-יורק, הודיע, כי יותר מ-3,500 עברייני מין ממדינה זו כבר סולקו מהרשתות החברתיות פייסבוק ומיי-ספייס (MySpace).

האינטרנט, ובכלל זה הרשתות החברתיות, הפך כר פורה לעבריינים מסוגים שונים. מחקר שנערך לאחרונה הראה, כי 50% מבני הנוער והצעירים בגילאי 14-24 היו חשופים להטרדות ברשת, ו-69% מהם הגדירו את ההטרדות הדיגיטליות כבעיה רצינית עבורם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים