סופי: ה-iPhone יושק בישראל בדקה הראשונה של יום חמישי

סלקום ופלאפון, כמו גם iDigital, נציגת אפל בישראל, מתכננות לילה לבן של מכירות בין יום רביעי לחמישי ● ספקיות הסלולר עדיין לא פרסמו את מחירי המכשיר והחבילות שיוצעו

מכשיר ה-iPhone של אפל (Apple) יושק בישראל בחצות הלילה שבין יום רביעי לחמישי, וחגיגות ההשקה שלו יחלו כבר ברביעי בערב, כשסלקום, פלאפון ו-iDigital (נציגת אפל בישראל) יקיימו "לילה לבן" של מכירות. ספקיות הסלולר עדיין לא פרסמו את מחירי המכשיר והחבילות שיוצעו.

פלאפון תמכור את המכשיר בליל ההשקה בעמדת מכירה מיוחדת בקניון איילון ברמת גן; סלקום תקיים מכירה בדיזנגוף סנטר, iDigital תמכור את ה-iPhone בחנויות שלה בקניון רמת אביב ובדיזנגוף סנטר. בנוסף, סלקום תאריך את שעות הפעילות בחלק ממרכזי השירות שלה עד 11:00 בלילה במהלך השבועות הקרובים. בפרטנר יוארכו שעות העבודה בשבועות הקרובים בחלק ממרכזי השירות והמכירה עד 20:00 בערב.

בשלב זה, יימכר ה-iPhone בחנויות iDigital רק עם כרטיס SIM של פלאפון, לאחר שפלאפון ו-iDigital הודיעו, כי חתמו על הסכם לשיתוף פעולה, ולאחר שפרטנר החליטה לוותר על מכירה בערוץ זה וגם המגעים עם סלקום הגיעו למבוי סתום. במסגרת שיתוף הפעולה עם פלאפון, לקוחות החברה יוכלו לקבל הדרכות של נציגי אפל בחנויות iDigital בקניון רמת אביב ובקרוב גם בחנות החדשה שתיפתח בגרנד קניון בחיפה.

לאחר חתימת ההסכם עם פלאפון אמר ערן תור, מנכ"ל iDigital, כי "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם פלאפון, ובטוחים, כי זוהי שותפות ארוכת טווח שבזכותה ייהנה הצרכן מעולמות תוכן חדשים ומרתקים". ניר שטרן, המשנה למנכ"ל פלאפון מסר, כי שיתוף הפעולה עם iDigital יאפשר ללקוחות ה-iPhone בפלאפון ליהנות משורה של הטבות בלעדיות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים