סא"ל שי שולומון – המפקד הבא של יחידת חושן

שולומון ייכנס לתפקיד בקיץ של 2017, אז יועלה לדרגת אל"מ ● הוא יחליף בתפקיד את אל"מ דותן סיגלר, שימונה למפקד הקשר והאלקטרוניקה של פיקוד הצפון

סא''ל שי שולומון, מפקד יחידת חושן. צילום: דובר צה"ל

סא"ל שי שולומון ימונה לתפקיד מפקד חושן שבאגף התקשוב. הוא ייכנס לתפקיד בקיץ של 2017, אז יועלה לדרגת אל"מ. הוא יחליף בתפקיד את אל"מ דותן סיגלר, אשר ימונה למקש"פ (ר"ת מפקד קשר ואלקטרוניקה פיקודי) בפיקוד הצפון.

כיום משמש סא"ל שולומון כראש ענף תורה והדרכה במחלקת אג"ם של אגף התקשוב. הוא התגייס בסוף 1995 למסלול ייעודי לקצונה קרבית של חיל הקשר, ובתום מסלול בן שנה וחצי, שימש כקצין קשר של גדוד 12 של חטיבת גולני. לאחר מכן שירת כקצין אג"ם בתקשוב של אוגדה 36.

תפקידו הבא של סא"ל שולומון היה קצין קשר של חטיבה 7, אז יצא ללימודי הנדסה למשך ארבע שנים. אז היה בתפקיד מג"ד קשר 371, גדוד הקשר של פיקוד צפון. הוא המשיך את השירות בפיקוד צפון ושימש כמג"ד קשר באוגדה 36.

יחידת חושן כוללת את  מרכז התקשורת הצה"לית. המרכז הוקם לפני 12 שנים ואחראי על הפעלת מערכי התקשורת בצה"ל, בין השאר על מתן שירותי טלפוניה, תקשורת נתונים רחבת סרט, ותשתיות תקשורת אופטיים. תחת המרכז עומדים שלושה גדודי התקשוב המטכ"ליים: גדוד אמירים, גדוד צמרת וגדוד איתנים. המרכז כפוף ליחידת לוט"ם של אגף התקשוב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים