מטריקס רכשה את ספיה תמורת מיליוני שקלים

40 העובדים של ספיה ישולבו בחטיבת פתרונות פיננסים וטכנולוגיות במטריקס, העוסקת בפיתוח ויישום אתרי אינטרנט בישראל ● לחברה מאות לקוחות ממגזרים שונים, בהם הפיננסי, הציבורי, התקשורת, מגזרי החינוך והבריאות, ההיי-טק, התעשייה והקמעונאות, וכן לקוחות מצה"ל ומגופים אחרים במגזר הביטחוני ● מוטי גוטמן, מנכ"ל מטריקס: "מיזוג הפעילויות יוצר סינרגיה רבת עוצמה ומציב את מטריקס בחזית בתי התוכנה המפתחים בטכנולוגית אינטרנט"

מטריקס רכשה את חברת ספיה (Scepia), העוסקת בפיתוח פתרונות ויישומים מבוססי טכנולוגיית אינטרנט. היקף העסקה לא הותר לפרסום, אולם מקורות המקורבים לה העריכו את סכומה בכמה מיליוני שקלים.

ספיה פעילה בתחום פיתוח אתרים ויישומי אינטרנט מזה 12 שנים. היא עוסקת בתכנון ובפיתוח מערכות אינטרנט ומתמחה בהקמה ובתחזוקה של אתרי אינטרנט, פורטלים ארגוניים (אינטרה-נט), מערכות אקסטרא-נט, אתרי תדמית, מערכות לניהול תוכן, חנויות מקוונות ומערכות סחר אלקטרוני. לחברה מאות לקוחות ממגזרים שונים, בהם הפיננסי, הציבורי, התקשורת, מגזרי החינוך והבריאות, ההיי-טק, התעשייה והקמעונאות, וכן לקוחות מצה"ל ומגופים אחרים במגזר הביטחוני. בין החברות הנמנות על לקוחותיה: בנק איגוד, HSBC, הוט (HOT), ערוץ הספורט, חברת החדשות של ערוץ 2, גלובס, מכבי שירותי בריאות, משרד הביטחון וקסטרו.

40 העובדים של ספיה, בניהולו של אודי אילון, ישולבו בחטיבת פתרונות פיננסים וטכנולוגיות במטריקס. חטיבה זו מנוהלת על ידי דליה רובינסון, והיא עוסקת בתחום תכנון, פיתוח ויישום אתרי האינטרנט בישראל.

לדברי מוטי גוטמן, מנכ"ל מטריקס, "לאורך השנים אנו מקפידים לרכוש חברות איכותיות בתחומן שפעילותן סינרגטית לפעילות מטריקס. כך גם במקרה זה". גוטמן הוסיף, כי "לחברה בסיס לקוחות גדול וצוות ניהולי מצוין. מיזוג הפעילויות יוצר סינרגיה רבת עוצמה ומציב את מטריקס בחזית בתי התוכנה המפתחים בטכנולוגית אינטרנט".

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מיקי

    שייכים לעולם הישן מלפני 10 שנים תראו מה הם עשו לאחרונה

  2. אפרים

    אכן אחלה חברה ומה עם SEEIT? http://www.seeit.co.il

  3. אורן

    עיסקה טובה למטריקס! חברת Scepia מספר 1 בעולם ה - Web. יופי של תוצרים. שירות מעולה . עולה על כולם

אירועים קרובים