אמבלייז הזהירה את אפל מפני הפרת פטנט שלה

לטענת אמבלייז, אפל תפר זכויות פטנט שלה אם היא תשיק יישום העברת וידיאו חי באינטרנט, שהודיעה, כי תיישם במכשירי iPhone ו-iPod Touch ● במקום זאת, מציעה אמבלייז לאפל להשתמש בטכנולוגיה תחת הסכם רישוי

אמבלייז (Emblaze) פנתה לפני ימים אחדים לאפל (Apple) בטענה, כי זו עתידה להפר זכויות פטנט שלה. זאת, אם תשיק יישום העברת וידיאו חי באינטרנט, שהודיעה, כי תיישם במכשירי iPhone ו-iPod Touch.

במכתב ההתראה ששלחה, מציעה אמבלייז לאפל להשתמש בטכנולוגיה תחת הסכם רישוי, ודורשת את תשובתה עד 15 בדצמבר. אפל לא השיבה למכתב עד כה.

בהודעה שפרסמה החברה אמר נפתלי שני, יושב ראש אמבלייז, כי "במשך שנים רבות, אמבלייז משקיעה משאבים רבים במחקר ופיתוח, כדי לבנות פורטפוליו עשיר של קניין רוחני. בעוד שאנחנו שמחים מאוד לאפשר לצדדים שלישיים להשתמש בטכנולוגיה שלנו בהסכמי רישוי, נילחם בתוקף כדי להגן על זכויותינו ועל עמדתנו התחרותית".

אמבלייז מפתחת טכנולוגיה של העברת וידיאו במשך יותר מעשור, והציגה אותה לראשונה בשידור וידיאו שהועבר מהבית הלבן ב-1998. הטכנולוגיה מאפשרת העברת וידיאו ושמע, חי או מוקלט, למכשירים אחרים, תוך חיסכון בנפח הנתונים, ללא צורך בשרתים ייעודיים ומבלי שייחסמו על ידי פיירוולים. טכנולוגיה זו תיושם גם בטלפון הסלולרי ELSE, שהחברה חשפה לפני שבוע בלונדון.

חברת אמבלייז נוסדה על ידי פושט הרגל אלי רייפמן, והיא נסחרת בבורסה של לונדון מאז 1996.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים