איילון ביטוח הטמיעה את פתרון הגלישה המאובטחת Smart Browser

את הפתרון הטמיעה אינטגריטי תוכנה ● הפרויקט החל בסוף 2015 והסתיים באחרונה ● גורמים בשוק מעריכים את היקפו במאות אלפי שקלים

אלדד עומר, מנהל התשתיות של איילון

אינטגריטי תוכנה הטמיעה בחברת הביטוח איילון את פתרון הגלישה המאובטחת Smart Browser. הפרויקט החל בסוף שנת 2015 והסתיים באחרונה. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במאות אלפי שקלים.

פתרון הגלישה המאובטחת שהוטמע נועד להפרדת מחשבי הקצה בארגון מגלישה באינטרנט. הפתרון החליף בתחילה את מערכת Jetro שנשענה על תשתית Microsoft RDS, ועתה הוא מוסב כחלק מתשתית הסיטריקס (Citrix) של חברת הביטוח איילון.

לדברי אודי פליישר, סמנכ"ל מערכות המידע של איילון, "אנו משקיעים משאבים רבים בהגנה על המידע. זאת, תוך כדי שילוב בקרות נרחבות ואמצעים טכנולוגיים מתקדמים. איילון רואה באבטחת המידע מרכיב יסודי והכרחי בסל השירותים שהיא מציעה ללקוחותיה וסוכניה, ופועלת ללא לאות כדי להקטין את הסיכונים הנובעים מאיומי סייבר המתגברים בשנים האחרונות".

אלדד עומר, מנהל התשתיות של איילון, הוסיף כי "Smart Browser הוטמע לאחר בחינה מקיפה של כמה טכנולוגיות. הפתרון נבחר לאור היתרונות הטכנולוגיים, רמת ההגנה על הרשת, גמישות המוצר, פשטות ההטמעה והתפעול, יחס עלות-תועלת ואיכות האינטגרטור. המערכת תשתלב כחלק מפרויקט וירטואליזציה של תחנות העבודה המתבצע בימים אלה בחברה".

ארז גולדשטיין, מנכ״ל אינטגריטי תוכנה, ציין כי "גרטנר (Gartner) העריכה שאחת המגמות המרכזיות ב-10 השנים הקרובות תהיה 'Isolation' – בידוד הסיכון מהרשת הפנימית, על ידי שימוש בטכנולוגיות וירטואליזציה. אנחנו משתלבים במגמה זו, תוך שמירה על חווית משתמש מיטבית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים