בכירים מוייטנאם הגיעו לישראל ללמוד ממשל זמין

24 אנשי הממשל הבכירים מהאנוי ישתתפו בקורס בן שבועיים שמארגן אגף ממשל זמין במשרד אוצר בשיתוף עם משרד החוץ ● בהמשך, נציגים ממשרד האוצר ייסעו לווייטנאם כדי להכשיר שם צוותים לממשל זמין ● זוהי המשלחת הזרה השנייה שמבקרת בישראל על מנת ללמוד את הנושא

משלחת בת 24 פקידים בכירים בממשלת ווייטנאם הגיעה לישראל לפני ימים אחדים כדי להשתתף בקורס ממשל זמין שמקיימים משרדי האוצר והחוץ. הקורס ימשך כשבועיים ובמהלכו ישמעו חברי המשלחת הרצאות מפי ראשי אגף החשב הכללי באוצר על פרויקט ממשל זמין בישראל, יסיירו ברחבי הארץ, ייפגשו עם מנכ"לים במשרדי ממשלה ויעמדו מקרוב על האתגרים שביישום פרויקט שכזה.

הקורס הווייטנאמי הוא השני שמתקיים במתכונת זו. כזכור, בתחילת השנה השתתפה קבוצה של בכירים ממדינות שונות בקורס דומה, שנערך בירושלים. באותה משלחת נכחו שני נציגים מווייטנאם, שהתרשמו מהפעילות של ממשלת ישראל ופנו למשרד החוץ כדי שיסייע בארגון קורס ייעודי לפקידים הבכירים מווייטנאם.

עלותו של הקורס נאמדת בכ-100 אלף שקלים, כאשר התקציב מחולק בין משרד האוצר ומשרד החוץ. חברי המשלחת ממנים את עלויות הטיסה והשהות. בהמשך, צפויים לצאת נציגים מישראל להאנוי, על מנת לבצע קורס המשך, בו ידריכו פקידים מדרגים שונים בממשלת וייטנאם כיצד ליישם ממשל זמין בארצם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים