בוב מנספילד ינהל את פרויקט הרכב החכם של אפל

מנספילד, אחד מבכירי אפל, ינהל את "פרויקט טיטאן" הסודי ● ככל הנראה, מדובר בייצור מערכת לרכבים חכמים, ואולי אף אוטונומיים

בוב מנספילד, מנהל "פרויקט טיטאן" של אפל

בוב מנספילד, מי שנחשב לאחד המנהלים הראשיים של עיצובי ותכנוני החומרה באפל (Apple), מונה להוביל את פרויקט טיטאן (Project Titan), אחד הפרויקטים הסודיים ביותר בהם עסוקה החברה כיום, או לפחות לפקח עליו מקרוב – כך על פי דיווחים.

מדובר בפרויקט סודי, שעד עכשיו לא הגיעו דיווחים מלאים אודותיו לרשת, אלא רק הערכות. בתחילה, ההערכה הרווחת הייתה שאפל תייצר רכב חכם ו/או אוטונומי, אולם כעת מעריכים המומחים שלא מדובר בייצור רכב ממש, אלא ביצירה של מערכת עוטפת בה ייעשה שימוש במערכת ההפעלה של החברה לתחום. מעליה צפויה להיבנות מערכת סביבתית שתכלול גם פתרונות בסגנון של אובר (Uber) – אבל עם מכוניות שמחוברות למערכת של אפל.

על פי ההערכות, מנכ"ל אפל, טים קוק, אישר את הפרויקט בשלהי 2014 והחברה מינתה את סטיב זדסקי לעמוד בראשו. זדסקי פרש מניהול הפרויקט בתחילת השנה הנוכחית מסיבות אישיות, אחרי 16 שנים בחברה.

מנספילד התחיל לעבוד באפל ב-1999. מאז פרש מקבוצת הניהול של החברה ב-2013 הוא משמש כמעין יועץ על פנימי. אחד הפרויקטים המיוחדים בהם עסק היה השעון החכם של החברה, Apple Watch. מכיוון שכך, אין ספק שצירופו ל-'פרויקט טיטאן' מראה עד כמה הוא חשוב לחברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים