אפל משתפת פעולה עם סאפ במטרה להפוך את ה-iPhone למכשיר עסקי

לדברי טים קוק, מנכ"ל הענקית, "שותפות זו תשנה את הדרך בה משתמשים במכשירי ה-iPhone וה-iPad בארגונים, מכיוון שהיא מחברת את החדשנות והאבטחה של iOS עם מומחיות סאפ בתוכנה עסקית"

טים קוק, מנכ"ל אפל

אפל (Apple) ממשיכה במאמצים שלה להפוך את ה-iPhone למכשיר שנמצא יותר בשימוש עסקי, ולחדור עמוק יותר אל תוך הארגונים.

החברה הכריזה על שיתוף פעולה חדש עם סאפ (SAP) שמטרתו לאפשר למפתחים ליצור אפליקציות המבוססות על SAP HANA, פלטפורמת הענן ועיבוד הנתונים של סאפ. כדי לעשות זאת יוכלו המפתחים להשתמש ב-SDK ייעודי שפותח בידי שתי החברות ביחד.

אפליקציות שישתמשו ב-SDK הזה יוכלו לגשת לנתוני ליבה שירותים עסקיים גם ב-S/4 HaNa, חבילת התוכנה העסקית המחודשת של סאפ, ועם זאת לשלב פונקציות ייחודיות של מכשירי אפל כמו Touch ID, שירותי מיקום ושליחת וקבלת התראות.

בנוסף יוכלו המפתחים להשתמש ב-Fiori, ממשק המשתמש של סאפ, שישולב יחד עם iOS כדי ליצור שפת עיצוב חדשה, כשסאפ תציע את הכלים ואת ההכשרה המתאימה כדי להשתמש בממשק. מצד שני תוכל סאפ תוכל להשתמש בקוד ה-Swift של אפל כדי ליצור אפליקציות קריטיות לעסקים.

"שותפות זו תשנה את הדרך בה משתמשים במכשירי ה-iPhone וה-iPad בארגונים מכיוון שהיא מחברת יחדיו את החדשנות ואת האבטחה של iOS עם המומחיות העמוקה של סאפ בתוכנה עסקית", אמר בנושא טים קוק, מנכ"ל אפל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים