מודו אישרה, כי 110 עובדים יפוטרו מהחברה; תפסיק לפתח את דור 2.5 של הסלולרי הנושא את שמה

בעקבות מכירות נמוכות מהצפוי, הודיעה יצרנית הסלולר הישראלית, כי תיפרד מקרוב למחצית מעובדיה ומעתה תתמקד רק בפיתוח דור 3.5 של המכשיר ● כ-90 מבין העובדים שיפוטרו מועסקים במרכז הפיתוח של החברה בישראל ● דב מורן, מנכ"ל מודו: "נמשיך לפתח בעקביות את הקונספט הסלולרי הייחודי שלנו"

מודו, יצרנית הסלולר הישראלית של דב מורן, אישרה את הפרסומים לפיהם 110 עובדים – כמעט מחצית ממצבת המועסקים שלה – יפוטרו בקרוב מהחברה. כ-90 מבין המפוטרים העתידיים מועסקים במרכז הפיתוח של מודו בישראל. זוהי מכה קשה למיזם הסלולרי של מורן, שהשקיע בעצמו חלק משמעותי מ-100 מיליון הדולרים שגייסה החברה.

פרסומים רבים הופיעו לאחרונה בנוגע לפיטורים נרחבים שצפויים בחברה, אך מורן הכחיש ואמר בשיחה עם גלובס: "החברה במצב טוב, יש לה תוכניות קדימה, ומלבד זה, הכל שמועות". אבל מאחורי ה"עשן" הזה, מסתבר, הייתה גם אש, אפילו אש גדולה – כי מלבד הפיטורים הנרחבים, מודו תפסיק לפתח את המכשיר מדור 2.5 ו-"תתמקד מעתה בפיתוח מכשיר הדור הבא, 3.5, בעזרת קבלני משנה בעלי ניסיון רב בפיתוח טלפונים".

דב מורן, מנכ"ל החברה, מסר: "אנו ממשיכים בעקביות בפיתוח קונספט הטלפון הייחודי שלנו, הטלפון המודולרי הראשון בעולם. סיום פיתוח טלפון המודו מדור 2.5 והעברת פעילות פיתוח לקבלני משנה אילצו אותנו, לצערנו הרב, להיפרד ממספר גדול של עובדים מצוינים. כל זה בהתאם לנסיבות הכלכליות והאתגרים שעדיין צפויים לחברה בהמשך דרכה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים