אדובי תפטר 680 עובדים המהווים 9% מכוח האדם שלה ברחבי העולם

מטרת מהלך הפיטורים היא להתאים את ההוצאות של אדובי למכירות המדשדשות ● כל המפוטרים יהיו עובדים שהועסקו באדובי לפני שרכשה את חברת אומניטור בחודש ספטמבר ● מדובר בגל הפיטורים השני בחברה בשנה האחרונה

רוכשת חברה נוספת. אדובי

אדובי (Adobe) עומדת לפטר 680 עובדים במשרה מלאה, שהם כ-9% מכלל עובדי החברה ברחבי העולם. זאת, מתוך שאיפה להתאים את ההוצאות למכירות המדשדשות.

החברה דיווחה על מהלך הפיטורים לרשות האמריקנית לניירות ערך (SEC). זהו גל הפיטורים השני בחברה בשנה האחרונה: בדצמבר היא הודיעה על כוונתה לקצץ 600 משרות נוכח הביקוש הנמוך מהצפוי למוצרים מסדרת Creative Suite 4, שהושקו ב-2008.

בגל הנוכחי יפוטרו רק עובדים שהועסקו באדובי לפני שרכשה את חברת אומניטור (Omniture) בחודש ספטמבר, בסכום של 1.8 מיליארד דולרים. אדובי הודיעה בעבר, בנפרד, על כוונתה לפטר 9% מבין 1,200 העובדים שעבדו באומניטור כאשר החברה נרכשה.

עוד מסרה החברה, כי בכוונתה להפריש סכום של 65 עד 71 מיליון דולרים לפני מס כהוצאות לארגון מחדש.

בהודעתה של אדובי נמסר, כי היא "מארגנת מחדש את עסקיה ומתאימה את ההוצאות לתוכנית הפעולה ולתקציב לשנת 2010, לתוכנית האסטרטגית לשלוש השנים הקרובות ולמציאות השוררת בסביבה העסקית, על מנת להבטיח שנוכל להוסיף ולהשקיע בהזדמנויות הצמיחה לטווח הארוך".

בספטמבר דיווחה אדובי על ירידה של 29% ברווחיה ברבעון השלישי של שנתה הכספית 2009, בעקבות הירידה במכירות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים