Big Data :Aspectiva בתחום התיירות

הכירו סטארט-אפ המציע פלטפורמה אשר הופכת את הכמויות העצומות של חוות הדעת בתחום הנסיעות ברחבי הרשת, לתובנות ולהמלצות אפקטיביות לביצוע הזמנות, במטרה להגדיל את היקף המכירות

Aspectiva

עולם ה-Big Data, אוסף עצום של מידע עם מסקנות שנובעות ממנו, הוא טרנד מאוד חם כיום ויכול להכריע על עתיד של חברות ועל היכולת שלהם בתחרות שלא מפסיקה בכל תחום.

ניתוח נכון של מידע יכול לכוון חברה לכיוונים רלוונטיים שיעזרו לה להתפתח ולהשקיע את התקציבים שלה בארגון בצורה מבוססת ידע, ולא רק על פי תחושות פנימיות של מנהלים, עם כל הניסיון שיש להם.

תחום התיירות מאוד תחרותי, עם הרבה הכנסות ומחייב עסקים לעמוד על התובנות לאן השוק הולך. היכולת של חברות צעירות לסחוף אחריהם קהל רב מחייבת חברות ותיקות לעמוד על המשמר ולהיות מעודכנות טכנולוגית בכלים שיעזרו להם לדעת מה הצעד הבא שלהן.

סטארט-אפ בשם Aspectiva מציע פלטפורמה אשר הופכת את הכמויות העצומות של חוות הדעת בתחום הנסיעות ברחבי הרשת לתובנות ולהמלצות אפקטיביות לביצוע הזמנות, במטרה להגדיל את היקף המכירות.

עלייה של עד 400%

ההטמעות הנוכחיות של Aspectiva באתרי הזמנות מקוונים מביאות לעלייה של עד 400% בהיקף ההזמנות וגם תורמות באופן ניכר ל-User Engagement.

הפתרון של Aspectiva מבוסס על טכנולוגיות מתקדמות וייחודיות להבנת שפה טבעית.

בשיחה עם אייל הורביץ, מייסד ו-CTO החברה, שהקים יחד עם עזרא דאיה שמכהן כמנכ"ל, הוא מספר כיצד הגיעו לרעיון. "לשנינו ניסיון רב הן באקדמיה והן בתעשיה בתחום של בלשנות חישובית וניתוח שפות טבעיות. במשך שנים של ניסיון בתעשייה, במהלכן חקרנו ופיתחנו פתרונות מבוססי טכנולוגיית שפה לצרכים מסחריים, המשכנו לעקוב אחר החידושים באקדמיה ונדהמנו מהפער העצום שבין האקדמיה התיאורטית לתעשייה השמרנית".

"הכרנו מקרוב את הטכנולוגיה שמציעים מובילי התחום בעולם והרגשנו שאנחנו בשלים טכנולוגית להציע לצרכן הקצה משהו שעד כה לא הציעו לו: לצרוך בצורה יעילה ומושכלת את הררי הטקסטים המפוזרים ברחבי הרשת", הוא אומר. "החזון של Aspectiva הוא לשנות את אופן צריכת המידע ברשת ולהבטיח שיהיה נגיש לכל אחד, וזאת באמצעות ניתוח של מה אנשים חושבים על כל דבר בעולם".

לדברי הורוביץ, "כיום אנחנו מציעים לאתרי מסחר מקוונים אפשרות הטמעה של יישומונים של Aspectiva תמורת מנוי חודשי המבוסס על כמות חשיפות. היישומונים מספקים סיכום של חוות הדעת הכולל המלצות מוצרים מבוססות חכמת ההמונים, דירוג של מוצרים לפי כל קריטריון אפשרי, ועוד".

החברה משתפת פעולה עם SHOP.COM הענקית וזכתה לככב באירוע של החברה בה מציגים את השימוש בפלטפורמה שלה.

"אחד הדברים שהיו חסרים באתר שלנו היה חוות דעת", אמר מארק אשלי, מנהל תפעול ראשי ב-SHOP.COM. עכשיו אנחנו עובדים עם Aspectiva כדי לאסוף אותן מרחבי הרשת, וכעת כשמסתכלים על אזניות לדוגמה, אפשר לקבל את כל הדעות על הצליל, על האיכות, על האחיזה שלהן, על כמה הן מחזיקות מעמד – וכך הצרכן יכול לקבל תשובות לכל השאלות שלו".

צוות החברה מביא עמו מעל 15 שנות ניסיון בפיתוח מערכות מתקדמות לאנליזת שפה, הן בתעשייה והן באקדמיה.

נקודת מבט

Aspectiva מציעה שימוש מעשי בידע העצום של החברה, ונותנת ערך מוסף לשימוש מיידי לחברות על מנת שיציעו ללקוח את ההצעה הרלוונטית עבורם. הצעה כזו מהווה בסיס מצוין לחברות גדולות כקטנות אשר נלחמות על כל לקוח שנע ונד בין אתרים שונים שקיימים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים