Moovit משיקה גרסה חדשה המונגשת ללקויי ראייה

משתמשים עיוורים וכבדי ראייה יוכלו כעת לנווט את דרכם בתחבורה הציבורית בקלות ובנוחות ● עוד בגרסה החדשה - סנכרון עם חשבונות גוגל ופייסבוק

"זזה" לאינטל. מוביט

נסיעה בתחבורה ציבורית יכולה להיות מסובכת. עכשיו תנסו את זה בלי לראות את הלו"ז או אפילו את האוטובוס שמתקרב. בעולם ישנם קרוב ל-40 מיליון אנשים החיים עם ליקויי ראיה בדרגות שונות, רבים מהם משתמשים בתחבורה ציבורית.

Moovit, אפליקציית הניווט בתחבורה ציבורית, משיקה את גרסא 4.10 בשתי מערכות ההפעלה; אנדרואיד ו-iOS, עם פונקצית נגישות שתסייע לאוכלוסיית העיוורים ולקויי הראייה להתנייד בתחבורה הציבורית בקלות רבה יותר.

השילוב החדש של Moovit עם טכנולוגיות VoiceOver (הזמינה ב-iOS) וה- TalkBack (הזמינה באנדרואיד), יאפשר גישה לבעלי לקויות ראייה מכל העולם – יותר מכל אפליקציית תחבורה אחרת. עבור המשתמשים לקויי הראייה והעיוורים שישתמשו ב-TalkBack או ב-VoiceOver, כל מסך באפליקציית Moovit יהיה נגיש.

על מנת ליצור את תכונות הנגישות, עבד צוות Moovit יחד עם עדי קושניר, בן ה-18, מפתח ישראלי עיוור מלידה הפועל להנגשת אפליקציות ותוכנות לציבור העיוורים ולקויי הראייה. התהליך סיפק למפתחים פידבק אמין ובלתי אמצעי, וסייע להבטיח חוויה יעילה וקלה לשימוש עבור לקויי ראייה המשתמשים בתחבורה הציבורית.

לנווט בצורה חלקה יותר

מעתה, עם שילוב ה-TalkBack וה-VoiceOver, משתמשים לקויי ראייה יצטרכו רק להניח את האצבע על מסך המכשיר שברשותם על מנת לשמוע על איזה כפתור או אייקון הם לוחצים, זאת על מנת לסייע להם לנווט בצורה חלקה יותר באפליקציה ולאפשר להם לתכנן את מסלול נסיעתם בתחבורה הציבורית בקלות.

"שילוב פונקציית הנגישות לאוכלוסיית לקויי הראייה מאוד חשובה ל-Moovit ותורמת למטרה שלנו להפוך כל נסיעה מקומית לקלה וחלקה", מסביר אלכס מק'נזי טורס, סמנכ"ל השיווק של החברה. "כל כך הרבה מאוכלוסיית לקויי הראייה והעיוורים מסתמכים על תחבורה ציבורית, ומעתה נוכל לעזור לאף יותר משתמשים להתנייד בערים שלהם בצורה נוחה ומהירה".

קושניר אמר כי "מרבית ציבור לקויי הראייה והעיוורים לא רוצה מכשירים מיוחדים וגם לא אפליקציות ייעודיות. אנחנו רוצים להשתמש באותם דברים כמו כולם. Moovit הרימו את הכפפה ויחד התאמנו את האפליקציה לכלי הנגישות של מערכות ההפעלה של ה-iOS והאנדרואיד".

בנוסף להנגשת השירות, הגרסה החדשה של האפליקציה מציעה למשתמשים את האפשרות להתחבר לחשבון ה-Facebook או ה-Google שלהם במטרה לסנכרן את ההעדפות שלהם בענן כגון קווים מועדפים, יעדים, הצבעות ודירוגים והעדפות נוספות באפליקציה, ובצורה זו להשאיר את המידע זמין ומאובטח בקלות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים