קינגסטון תפיץ סרטים של פארמאונט על התקני USB וכרטיסי זיכרון מסוג SD

הפצת הסרטים בדרך זו תאפשר צפייה גם במחשבים שאינם מצוידים בכוננים אופטיים, כמו מחשבי Netbook או אולטרא ניידים רבים ● ברחבי האינטרנט נטען, כי הסרט הראשון שיופץ בדרך זו יהיה רובוטריקים 2, שיימכר תמורת 29.99 דולרים ● אלכס קרלוס, סגן נשיא ביצועי ומנכ"ל פארמאונט: "מכיוון שיותר ויותר סרטים נצפים במחשבים ובהתקנים ניידים אחרים, היחסים עם קינגסטון יהיו חשובים מאוד לפארמאונט בשנים הקרובות"

יצרנית רכיבי הזיכרון קינגסטון (Kingston) וחברת הסרטים פארמאונט (Paramount), הודיעו על שיתוף פעולה חדש ומיוחד, במסגרתו יופצו סרטים של פארמאונט על כרטיסי זיכרון מסוג SD של קינגסטון וכן על התקני USB, כשאלה וגם אלה מבוססים, כמובן, על זיכרון פלאש.

סרטים באיכות רגילה אינם אמורים לתפוס מקום רב בכרטיסים כאלה, והמחירים של כרטיסי SD בנפח של שניים, ואפילו ארבעה ג'יגה-בייט, די נמוכים לאחרונה. הפצת סרטים בדרך כזו תוכל לאפשר צפייה גם במחשבים שאינם מצוידים בכוננים אופטיים, כמו מחשבי Netbook או אולטרא ניידים רבים. כל המחשבים כיום מצוידים בקוראי כרטיסים מסוגים שונים, ו-SD הוא הסוג הבסיסי והנפוץ יותר.

למרות שהחברות עדיין לא מסרו פרטים מלאים לגבי מחירי הסרטים שיופצו בדרך זו, וכן לגבי הדרך בה הן ינסו לשמור על זכויות היוצרים, ברחבי האינטרנט כבר נטען, כי הסרט הראשון שיופץ בדרך זו יהיה רובוטריקים 2, שיימכר בהתקן זיכרון מבוסס USB בנפח של ארבעה ג'יגה-בייט תמורת 29.99 דולרים.

"מכיוון שיותר ויותר סרטים נצפים במחשבים ובהתקנים ניידים אחרים, היחסים עם קינגסטון יהיו חשובים מאוד לפארמאונט בשנים הקרובות", אמר אלכס קרלוס, סגן נשיא ביצועי ומנכ"ל פארמאונט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים