פינג'אן נמכרה לחברת אבטחת המידע האמריקנית M86; היקף העסקה לא נמסר לפרסום

פינג'אן היא חברה ישראלית המפתחת מוצרי אבטחה לסביבת רשת ● מרכז המו"פ שלה, הממוקם בנתניה, צפוי להמשיך ולפעול ● ג'ון ויגורו, מנכ"ל M86: "הרכישה תסייע לנו, כמו גם ללקוחות פינג'אן, באספקת פתרון כולל לאבטחת הרשת"

פינג'אן, חברת אבטחת המידע הישראלית, נמכרה לחברת M86 האמריקנית. היקף העסקה לא נמסר לפרסום. הרכישה של פינג'אן היא חלק ממהלך כולל של רכישות אותן ביצעה בתקופה האחרונה M86 בתחומי אבטחת המידע, אבטחת הרשת, ופתרונות אבטחה כשירות. פינג'אן מפתחת מוצרי אבטחה לסביבת רשת, ומתמחה בין השאר בזיהוי נוזקות וקודים זדוניים ומניעת כניסתם לרשתות ארגוניות.

על פי העסקה, כלל הפעילות של פינג'אן תימכר ותמוזג לתוך M86, לרבות תפעול המכירות, המוצרים והטכנולוגיה. הרוכשת מסרה, כי מרכז הפיתוח של פינג'אן בנתניה ימשיך לפעול. עוד תמוזג לתוך מעבדות האבטחה של M86 הפעילות של מעבדות האבטחה של פינג'אן, העוסקת בתחום חקר קודים זדוניים.

M86 נוסדה בנובמבר 2008 על ידי מיזוג של שתי חברות לאבטחת מידע: Marshal ו- 8e6. פינג'אן היא הרכישה השניה של M86 בחצי השנה האחרונה, לאחר שבמרץ השנה היא רכשה את Avinti, העוסקת בניתוח נוזקות.

"אנו שבעי רצון מהעסקה", אמר ג'ון ויגורו, מנכ"ל M86. "הרכישה תסייע לנו, כמו גם ללקוחות פינג'אן, באספקת פתרון כולל לאבטחת הרשת". לאחר הרכישה, תמנה M86 יותר מ-300 עובדים. מטה החברה ממוקם באורנג' שבקליפורניה, ויש לה גם שלוחה בינלאומיות בלונדון. היא משרתת כ-20 אלף לקוחות ארגוניים, ו-16 מיליון לקוחות קצה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים