אינסטגרם תעביר אתכם בקלות בין החשבונות שלכם

אם אין לכם מושג למה צריך יותר מחשבון אחד - זה בסדר ● אם אתם ממש קלולסים למשמע המונח Finstagram - זה אפילו יותר בסדר, ובעיקר אומר שעברתם מזמן את גיל ההתבגרות ● אבל החברה - היא דואגת לכולם

אינסטגרם

אינסטגרם (Instagram) מאשרת שהיא אכן בוחנת החלפה בין מספר חשבונות במכשירי iOS. החברה הגיבה לדיווחים מסוף השבוע שסיפרו על כך שמשתמשים ראו את שעתיד לעלות לאוויר באפליקציה.

החברה לא הסכימה לדבר על התכניות הנוספות שלה להשקה ציבורית, אבל החדשות נראות מבטיחות. בנובמבר האחרון בדקה אינסטגרם את התכונה על מכשירי אנדרואיד, בעזרת חברי קבוצת הבטא שלה. העובדה שכעת הרחיבה החברה את הבדיקות גם לפלטפורמה אחרת מעידה על כך שהיא נערכת ככל הנראה להפוך את התכונה להחלפת החשבונות לרשמית בעתיד הקרוב.

חשבון אינסטה או פינסטה?

עבור משתמשי אינסטגרם מזדמנים היכולת לעבור בין מספר חשבונות נראית אולי כדבר פעוט ערך, אבל בעבור חלק גדול מחברי קהילת המתבגרים של יישום שיתוף התמונות והסרטונים, לתוספת תהיה כנראה השפעה גדולה על האופן שבו הם עושים את השימוש בשירות. כיום, רבים מבני העשרה וה-20 ומשהו שמשתמשים באינסטגרם, עושים זאת בדרך כלל באמצעות מספר חשבונות. יש להם אפילו סלנג משלהם לכך – המושגים Finstagram או Finsta המתארים בקיצור חשבון אינסטגרם מזויף (Fake Instagram account).

חשבון Finsta הוא חשבון פחות מלוטש, אבל באופן אירוני הוא בעצם גרסה אמיתית יותר של חייהם כפי שהם מסופרים על-ידי התמונות. בזמן שחשבון ה-Insta שלהם הוא זה שהם מראים לעולם, ושבו התמונות נבחרו בקפידה ונערכו להציג תדמית מסוימת, ה-Finsta אישי בהרבה, והגישה אליו ניתנת רק לקבוצה קטנה ונבחרת של חברים. חשבונות Finstas עשויים לכלול פריטים כמו תמונות סלפי מצחיקות אבל מושכות, סיפורים אקראיים מהיומיום של המשתמש, תמונות במצב שכרות, בדיחות "לפנים", וכיוצא באלה עניינים של צעירים.

כיום המעבר בין החשבונות מעיק – וזו הסיבה לכך שתכונת מעבר בין חשבונות רבים תתקבל בשמחה גדולה בקרב הקהל הזה, דבר שעשוי להגדיל את ההתקשרות עם אפליקציית אינסטגרם. גם האפשרות של שהייה ארוכה יותר באינסטגרם עקב הוספת התכונה החדשה נלקחת בחשבון, ואיתה הסיכוי להגדיל את בסיס המשתמשים של היישום – יעד שבו החברה מתמקדת יותר ויותר.

להחליף בין חשבונות

על פי הדיווחים, יש משתמשים אשר להם הוענקה כבר גישה לתכונה המבוקשת, והאפשרות מופיעה בהגדרות האפליקציה. כדי לראות אם גם לכם יש אפשרות להשתמש בתכונה, עברו לדף הפרופיל באינסטגרם שלכם, לחצו על "הגדרות", ואז חפשו את האפשרות "הוסף חשבון".

התכונה פועלת בעיקר על בטא אנדרואיד, ולאחר שהיא מופעלת יכול המשתמש להחליף בין חשבונות באמצעות בורר חדש שמופיע בחלק העליון של המסך בדף פרופיל המשתמש שלו. כדי לא להתבלבל, ההתראות שמתקבלות יבהירו לאיזה חשבון אתם מחוברים.

נכון לעכשיו סירבה החברה לומר כמה משתמשים רואים את התכונה כבר כיום באפליקציית ה-iOS שלהם, ודובר אינסטגרם הסתפק בתגובה הקצרה הבאה: "אנחנו תמיד בודקים תכונות חדשות בתוך הקהילה שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים