פרטנר תשיק את המותג החדש בעוד שבועיים

אחרי שנפרדה מהמותג הצרפתי אורנג' עקב ההתבטאויות של מנכ"ל החברה, תשיק פרטנר את המותג החדש ב-16 בחודש

המותג החדש - בעוד שבועיים. אורנג'

קבוצת פרטנר תציג באירוע השקה חגיגי ב-16 בחודש את המותג החדש, שיחליף את מותג אורנג' בישראל לאחר כמעט 18 שנים – כך הודיעה החברה לבורסה.

מפרטנר נמסר כי אדם צזנוף, יו"ר דירקטוריון הקבוצה, ואיציק בנבנישתי, המנכ"ל שלה, יחשפו את פרטי המותג החדש בנוכחות חיים סבן, בעל השליטה בפרטנר ויו"ר סבן קפיטל גרופ.

פרטנר הודיעה באחרונה כי היא נפרדת מהמותג הצרפתי אורנג', בעקבות המשבר שהתרחש בין שתי החברות על רקע התבטאויות אנטי ישראליות של מנכ"ל אורנג' העולמית, סטפן רישאר.

בימים אלה מבצעת החברה תהליך מיתוג, הכולל, מעבר להיבט הרעיוני והעיצובי של המותג החדש, פרויקט לוגיסטי מורכב. במסגרת אותו פרויקט ימותגו מחדש כל מרכזי השירות והמכירה של הקבוצה, המוקדים הטלפוניים, משרדיה ברחבי הארץ, כלל המוצרים והשירותים, הפלטפורמות הדיגיטליות ועוד. המהלך כולו יושלם באופן מלא בתוך כמה חודשים.

לקראת האירוע ציין בנבנישתי כי "אחרי חודשים של הכנות, אנחנו נמצאים לקראת יציאה לדרך חדשה, שתחילתה בהשקה החגיגית ועיקרה הרבה מעבר לשינוי בשם המותג, בצבע ובלוגו. מדובר באירוע משמעותי בחיי החברה, בו נציג את התפיסה החדשה של הארגון בנוגע לעולמות בהם אנחנו פועלים, ובאשר לחיבור שלנו ללקוחות ולהיבטים השונים בחייהם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים