דו"ח: יותר ממחצית מהצרכנים מודאגים מאופן השימוש של ארגונים במידע האישי שלהם

כך עולה ממחקר שערכה ורינט ● מתוצאות הסקר עולה כי הצרכנים בבריטניה הם החשדניים ביותר ● רק 43% מאמינים שהבנקים שומרים על המידע האישי והפיננסי שלהם כך שהוא חסוי ומוגן

פרטיות המשתמש לאן? אילוסטרציה: BigStock

יותר ממחצית הצרכנים בעולם המערבי מודאגים מהאופן בו ארגונים משתמשים ושומרים על המידע האישי שלהם, כך עולה ממחקר שערכה ורינט (Verint).

המחקר של ורינט מבוסס על סקר בהשתתפות 18 אלף צרכנים מרחבי העולם, אשר בדק את עמדותיהם בנוגע לשימוש ארגונים במידע האישי שלהם. מתוצאות הסקר עולה כי הצרכנים בבריטניה הם החשדניים ביותר – 63% מהם העידו כי אינם סומכים על האופן שבו ארגונים מנתחים ומפיצים את הנתונים האישיים שלהם.

"אירועי הפריצה האחרונים בתחום הסייבר, כמו הפריצה לאתר ההיכרויות אשלי מדיסון (Ashley Madison), חשפו בפנינו את החשיבות העצומה שאנשים מייחסים לפרטיות ולאבטחת המידע האישי שלהם," אמר ניק נוניני, מנהל חטיבת פתרונות המודיעין העסקי ב-EMEA (ר"ת אירופה, המזה"ת, ואפריקה), ורינט. "המחקר שערכנו מספק תובנות וכללים חדשים להעמקת הקשר עם הלקוח והגברת המעורבות שלו עם ארגונים, מה שמכונה Customer Engagement. ארגונים נדרשים לאמץ גישה חדשה זו ולהגביר את השקיפות לגבי אופן השימוש שלהם בנתוני הלקוחות. הדבר יסייע להם לבנות יחסי אמון עם הלקוחות בסביבה מאתגרת עסקית".

הרבה מקום לשיפור בתחום ההסברה ללקוחות

על פי המחקר, פחות ממחצית הלקוחות מאמינים שהבנקים שומרים על המידע האישי והפיננסי שלהם באופן שהוא חסוי ומוגן. מכאן ניתן ללמוד שיש הרבה מקום לשיפור בתחום ההסברה ללקוחות, אודות אבטחת המידע האישי שלהם שנמצא בידי הארגון.

המגזרים שזכו לרמת האמון הנמוכה ביותר בסקר הם מגזר שירותי התשתיות, ומגזר הקמעונאות – המקוונת והלא-מקוונת. רק 3% מהנשאלים חושבים שניתן לסמוך על ארגונים ממגזרים אלה שישמרו כראוי על הנתונים האישיים ולא יעשו בהם כל שימוש לרעה.

"בסביבה העסקית של ימינו, ארגונים צריכים לבסס את יחסיהם עם הלקוחות על תשתית חזקה של אמון", הוסיף נוניני. "לשם כך יש להניח את היסודות הנכונים, בעזרת שימוש באנליטיקה ובטכנולוגיות מתקדמות, אשר מאפשרות להבין מה הכי חשוב ללקוח, ואז לוודא שמיטב המשאבים מנותבים לצרכים המשתנים של הלקוחות, לדרישות שלהם ולנושאים שחשובים להם יותר מכל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים