Google Glass הדור הבא: התמונות נחשפות

הפרויקט החדש יכלול מבנה יציב וציר המאפשר למכשיר להתקפל ● הגאדג'ט מתגאה גם בפריזמה רחבה יותר לתצוגת תוכן, כגון התראות מזג אוויר או קטעי וידיאו

ירדו מהמשפים כבר ב-2015. Google Glass

הדור הבא של ה-Google Glass – הפרויקט הלביש השאפתני של ענקית הטכנולוגיה – יכלול מבנה יציב וציר המאפשר למכשיר להתקפל, וזאת על-פי תמונות שהגישה החברה לוועדת התקשורת הפדרלית.

הפנייה לוועדה, שדווחה במקור על-ידי 9to5Google, כללה תמונות של המשקפיים המתוכננים, שעליהם דווח שהם מכוונים יותר לשוק היזמי. הגאדג'ט מתגאה גם, לפי התמונות, בפריזמה רחבה יותר לתצוגת תוכן, כגון התראות מזג אוויר או קטעי וידיאו.

תכנוני העתיד. Google-Glass צילום: 9to5Google

תכנוני העתיד. Google-Glass צילום: 9to5Google

התמונות הללו מהוות מבט ראשון על הדור הבא של משקפי גוגל, שעליו שוקדים מהנדסי החברה מאז שהענקית נסוגה מהדגמים המקוריים של המשקפיים שתכננה להוציא לשוק מוקדם יותר השנה. בחודש ינואר חשפה גוגל את טוני פדאל – מייסד ומנכ"ל הסטארטאפ נסט (Nest) שרכשה החברה – שמונה לפקח על עיצוב המשקפיים החדשים.

גרסאות מקוריות של המשקפיים היו זמינות בעבר לצרכנים כמהדורות Explorer בלבד, וניתן היה לרכוש אותן בעבור 1,500 דולר. עם זאת, הדיווחים האחרונים מצביעים על כך שמשקפי גוגל-2 לא מיודעים בדיוק לסקטור הפרטי, אלא יתמקדו בלקוחות עסקיים ויכללו מעבד מהיר יותר ותצוגה גדולה בהרבה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים