סטיב באלמר: "אמזון זה מקום שאנשים לא רוצים לעבוד בו"

המנכ"ל לשעבר של הענקית מרדמונד התייחס לראיון שנתן ג'ף בזוס, שעומד בראש ענקית המסחר המקוון, לניו-יורק טיימס, שם אמר: "אם החברה שלנו תהפוך להיות כמו מיקרוסופט - נמות"

סטיב באלמר, צילום: מתוך ויקיפדיה

ליגת ה-NBA יוצאת השבוע לדרכה. עם זאת, סטיב באלמר, הבעלים של הלוס אנג'לס קליפרס, שנחשבת לאחת הקבוצות החזקות במערב, התראיין בסוף השבוע דווקא על מקום העבודה הקודם שלו, מיקרוסופט (Microsoft).

מתברר שגם אחרי שעזב את התפקיד, באלמר נשאר אוהד של החברה בה עבד. הוא התייחס ליריבות שיש למיקרוסופט מול כמה מהחברות המובילות בשוק, ובמיוחד לאפל (Apple) ולאמזון (Amazon).

באלמר התייחס, אם כי לא ישירות, לראיון שנתן ג'ף בזוס, מנכ"ל אמזון, לעיתון ניו יורק טיימס (New York Times) ובו הוא אמר :אם אמזון תהפוך להיות כמו מיקרוסופט, אנחנו נמות". הוא אמר כי אסור לשכוח שהתחרות בין מיקרוסופט לאמזון אינטנסיבית, ואז הוסיף כי "אני חושב שאמזון זה מקום שאנשים לא רוצים לעבוד בו. היו לא מעט מהנדסים שעזבו את החברה כדי לעבוד באמזון ורצו אחרי שנה או שנתיים לחזור לעבוד במיקרוסופט. זה לא מקום שאתה יכול ליצור חדשנות".

לגבי היריבה השנייה, אפל, הודה באלמר שהם עושים עבודה טובה וציין כי "אם תהיה תחרות כלשהי לאפל, היא תגיע ממיקרוסופט. אף אחד אחר לא מנסה להתחרות בהם יותר, ובאופן רציני מול החומרה שלהם. מי מנסה להתחרות ב-Mac? מי באמת מנסה להתחרות ב-iPad"?

הסיבה לדבריו, היא שרק מיקרוסופט יכולה כיום לספק חדשנות בתחום החומרה והתוכנה כאחד כדי להתחרות במה שאפל מציעה. הוא גם ציין לטובה את ההשקות האחרונות של מיקרוסופט, אך הוא לא חושב שה-Surface Book החדש אמור להתחרות ב-Macbook Air. לדבריו מדובר במכשיר שיוצר קטגוריה חדשה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים