מאגד אבטחת המידע הישראלי: חברות בריטיות מביעות התעניינות בהפצת פתרונות מהארץ

מהמאגד נמסר, כי פגישות שארגן בלונדון בין חברות היי-טק ישראליות ובריטיות הסתיימו בהצלחה ● לדברי עפרה רקלין, סמנכ"ל MIW, יש רצון ממשי של ארגונים עסקיים, מפיצים ופעילים בתחום אבטחת המידע מבריטניה לעבוד עם החברות הישראליות ● היא הוסיפה, כי במרץ יתקיים אירוע דומה, במטרה ליצור רצף פעילות ומפגשים בין החברות הישראליות למקבילות הבריטיות שלהן

מאגד אבטחת המידע הישראלי (TISG) ערך בשבוע שעבר בלונדון שורה של פגישות עם צמרת התעשייה הבריטית, שעשויות להוביל לעסקאות רבות בין חברות היי-טק משתי המדינות.

במשלחת הישראלית השתתפו החברות: אקסנה (Axxana), אייהו (Ayehu), ביונד סקיוריטי (Beyond Security), פינג'אן (Finjan), גד-איי (GED-I), סייפנד (Safend), סנטריקום (SentryCom) ו-WCK.

עפרה רקלין, סמנכ"ל חברת הייעוץ MIW, דיברה על פוטנציאל העסקאות הנובע מהמפגשים שנערכו ואמרה, כי ניכר שיש רצון ממשי של ארגונים עסקיים, מפיצים ופעילים בתחום אבטחת המידע מבריטניה לעבוד עם החברות הישראליות, לייצר שיתופי פעולה ולהפיץ את הפתרונות מישראל בממלכה הבריטית. עוד הוסיפה רקלין, כי בחודש מרץ יתקיים אירוע נוסף, במטרה ליצור רצף פעילות ומפגשים בין החברות הישראליות למקבילות הבריטיות שלהן.

גיל ארז, הנספח המסחרי בשגרירות ישראל בבריטניה, הדגיש בדבריו את חשיבות היחסים המסחריים בין שתי המדינות ושיתוף הפעולה בין התעשיות הישראלית והבריטית.

לדברי דוד חוה, מנכ"ל MIW, "מאגד אבטחת המידע הוקם ב-2005 במסגרת תוכנית המאגדים השיווקיים של משרד התמ"ת, ובתקציב של כמיליון דולרים בלבד. כיום, חברות יש במאגד זה מעל ל-40 חברות, והוא מחזיק נציגויות פעילות ביותר מ-20 מדינות באירופה, אסיה וארצות הברית".

הוא הוסיף, כי "פעילות מאגד האבטחה והעסקאות שהוא מייצר מעידים על יכולת המינוף של תוכניות מימון ממשלתיות לעידוד ממשי של תעשיית ההיי-טק".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים