חדש: שעונים מבוססי Android Wear יעבדו מעתה גם עם iPhone

עוד לא הורגלנו ל-Apple Watch, וכבר מתגנבת תהייה: האם אפשר לוותר עליו?

חבר של כולם. Android Wear

גוגל (Google) הודיעה שמערכת ההפעלה שלה לשעונים חכמים, Android Wear, יכולה מעתה לעבוד גם עם מכשירי ה-iPhone של אפל (Apple). לפי גוגל מדובר בשעונים שמבוססים על מערכת ההפעלה בגרסה המעודכנת ביותר שלה, וזה אומר שהתמיכה באפשרות הזו היא מעתה והלאה, והיא אינה מיועדת לשעונים מבוססי Android Wear שכבר הגיעו עד היום לשוק.

השעון הראשון שתומך באפשרות הזו הוא ה-Watch Urbane היוקרתי של LG שהוכרז בימים האחרונים. במהלך תערוכת IFA הקרובה אמורים להיות מוצגים שעונים נוספים שייתמכו בחיבור ל-iPhone, כולל השעון החדש של וואווי (Huawei) וכן הדור החדש של ה-Moto 360 של מוטורולה (Motorola).

הצימוד בין שעוני ה-Wear למכשירים של אפל מבוצע באמצעות אפליקציה ייעודית שניתנת להורדה מה-App Store. האפליקציה, ששמה המלא Android Wear for iOS, זמינה עבור מכשירי iPhone 5 ומעלה עם גרסה 8.2 ומעלה של מערכת ההפעלה.

יש לציין שלא ניתן יהיה להריץ יישומים המיועדים ל-Apple Watch בשעוני ה-Android Wear, אך כן ניתן יהיה לנצל את היכולת של מערכת ההפעלה מגוגל להשאיר את מסך השעון פעיל כל הזמן, לעקוב אחר מספר צעדים וריצה, וכן לקבל התראות גם מאפליקציות אחרות, להוציא אלו שמגיעות כברירת מחדל עם הטלפון.

לפי דיווחים שעלו ברשת, למרות ההודעה של גוגל שהחיבור ל-iOS יהיה זמין רק מעתה והלאה, משתמשים שונים כבר הצליחו לחבר שעונים ותיקים יותר, אך אין לכך אישור רשמי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים