אבנר מימון, אורקל: "הענן הוא אחת הפלטפורמות העיקריות של ארגונים למעבר לעולם הדיגיטלי"

"ארגונים יכולים ליהנות מהיתרון של שימוש באותה פלטפורמה, כמו זו המשמשת אלפי ארגונים גלובליים בניהול העסקים שלהם, לרבות אורקל, והכול דרך מודל הענן", מסביר אבנר מימון, מנהל פיתוח עסקי בחברה

אבנר מימון, מנהל פיתוח עסקי, אורקל ישראל. צילום: קובי קנטור

"מחשוב הענן הוא גמיש, מספק מחשוב לפי דרישה ומאפשר לפתח מהר על בסיסו. הענן הוא אחת הפלטפורמות העיקריות שיש לארגונים לטובת המעבר לעולם הדיגיטלי", כך אמר אבנר מימון, מנהל פיתוח עסקי באורקל (Oracle) ישראל.

מימון דיבר בכנס Cloud Today. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ב') במרכז הכנסים אבניו, קריית שדה התעופה, בהשתתפות מאות מקצוענים בתחום.

לדברי מימון, "אורקל מרחיבה את תיק המוצרים שלה בתחום פתרונות ענן לארגונים. 24 שירותים חדשים לפלטפורמה ותשתית יאפשרו למפתחים, מומחי IT, ומשתמשים עסקיים לקדם חדשנות ולהאיץ טרנספורמציה דיגיטלית".

מימון ציין את התוספות החדשות של החברה לפתרון Oracle Cloud Platform. "מדובר בחבילת שירותים מקיפה, הכוללת עבודה במגוון תצורות – פלטפורמה כשירות – PaaS, תוכנה כשירות – SaaS, ותשתיות כשירות – SaaS".

עוד הוא אמר כי "הפלטפורמה שלנו בענן מסייעת ללקוחות להשתמש בטכנולוגיות דיגיטליות כמו ענן, מובייל, יישומים חברתיים וניתוח נתונים כדי לבנות יישומים חדשים, להרחיב יישומים קיימים ולהעביר בקלות עומסי עבודה קיימים מאתר הלקוח אל הענן, מבלי לבצע בהם שינויים". הוא ציין כי "השירותים מיועדים למקסם את חוויית המשתמש והתפוקות שלו. השירותים עוזרים למפתחים לנהל ולנתח נתונים, לפתח, לבדוק, ולפרוס יישומים במהירות, לשלב בין הענן לאתר, ולשתף פעולה בין משתמשים".

מימון סיים בציינו כי "ארגונים יכולים ליהנות מהיתרון של שימוש באותה פלטפורמה, כמו זו המשמשת אלפי ארגונים גלובליים בניהול העסקים שלהם, לרבות אורקל, והכל דרך מודל הענן. רמת האוטומציה הגבוהה שהונדסה לתוך הפלטפורמה של החברה, מביאה לתוצאות של קיצור הזמן-לערך, חדשנות מוגברת, ועלות מופחתת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים