חדש ממיקרוסופט: צרכן יוכל לדעת האם המוצר מותאם לחלונות 7 באמצעות תווית שתודבק עליו

תוכנית חדשה שהשיקה מיקרוסופט מאפשרת לחברות תוכנה ויצרניות חומרה להצמיד את התבנית למוצרים שלהם שתומכים בכל הגרסאות של חלונות 7, כולל 64 ביט ● מיקרוסופט מבקשת להימנע בכך מבעיות תמיכה שצצו בחלונות ויסטה, והיו הגורמים העיקריים לכישלונה

מיקרוסופט (Microsoft) הכריזה על תוכנית חדשה שבמסגרתה יוכלו חברות תוכנה ויצרניות חומרה שהמוצרים שלהן מתאימים למערכת ההפעלה לחלונות Windows 7) 7) להצמיד לכל אחד מהם תווית שמעידה, כי הוא עבר בהצלחה סדרה של מבחני תאימות.

התוכנית, המכונה Windows 7 Logo, נועדה למנוע מצב שבו צרכנים ירכשו מוצר תוכנה או ציוד חומרה שאינו תואם למערכת ההפעלה החדשה שברשותם. המטרה של מיקרוסופט היא למנוע בעיות תמיכה שצצו בחלונות ויסטה (Windows Vista). בעיות אלה היו הגורמים העיקריים לכישלון של מערכת ההפעלה.

על האריזה של מוצרים שיתמכו בחלונות 7 ועל החומרים השיווקיים הנלווים להם תוטבע תווית עם הכיתוב Compatible With Windows 7 (מתאים לחלונות 7). רק מוצרים שתומכים בכל המהדורות של מערכת ההפעלה, כולל מהדורות 64 ביט, ישאו את התווית. מיקרוסופט הבטיחה שהשימוש במוצרים שיישאו את התווית יהיה כרוך בכמה שפחות קריסות, אתחולים כפויים ושאר תקלות מעצבנות.

מרק רלף, מנהל בכיר במיקרוסופט, כתב בהודעה שפרסם בבלוג, כי התוכנית החדשה "נועדה לסייע ללקוחות לקבל החלטות מושכלות יותר ביחס לרכישה של מוצרים שעברו מבחני התאמה לחלונות 7". לדבריו, "מאחר שחלונות 7 תוכננה להתאים למוצרים שנמצאים בשימוש יום יומי, הרי שרבים מהם יפעלו היטב, והשותפות התחייבו לעמוד ברף איכות גבוה מאי פעם".

חלונות 7 זמינה מזה זמן מה ללקוחות ארגוניים ואנשי מקצוע, ותוצע לציבור הרחב החל מ-22 באוקטובר. המהדורה הביתית של מערכת ההפעלה תעלה 199 דולרים (כל המחירים נכונים לארצות הברית), בעוד שגרסת שדרוג מחלונות ויסטה או מגרסת ה-XP של מערכת ההפעלה (Windows XP) תעלה 119 דולרים. מהדורת ה-Professional של חלונות 7 תעלה 299 דולרים, ומחירו של שדרוג אליה יעמוד על 199 דולרים. גרסת ה-Ultimate של מערכת ההפעלה תעלה 319 דולרים, ושדרוג – 219 דולרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים