ביז סטון, טוויטר: לא יהיו באתר פרסומות – לפחות עד סוף השנה

בוועידה שערך האתר בלוס אנג'לס, ביקש סטון להרגיע את הגולשים ואמר, כי הנהלת טוויטר מתמקדת עתה בפיתוח שירותים נוספים - ולא בפרסומות ● לדבריו, החברה מתכוונת להגיע לרווחיות באמצעות תפקודים מתקדמים, שיוצעו לחברות מסחריות בתשלום ● בנוסף, סירב סטון לנקוב בהערכת השווי של החברה, גם לאחר גיוס ההון שביצעה לאחרונה

גולשים רבים הביעו לאחרונה דאגה מהידיעה, כי הנהלת טוויטר (Twitter) מתכוונת להתחיל להציב פרסומות ברשת החברתית הפופולרית, כדי לראות ממנה הכנסות. עתה מבקש ביז סטון, מייסד טוויטר, להרגיע אותם, ולו חלקית. הוא אמר בוועידה שערך האתר בלוס אנג'לס, כי ההנהלה לא מתכוונת להעלות לאתר פרסומות לפחות עד סוף השנה הנוכחית.

לדברי סטון, החברה מתכוונת להגיע לרווחיות באמצעות תפקודים מתקדמים, שיוצעו בתשלום לחברות מסחריות. הוא אמר, כי תפקודים אלה עשויים לכלול כלי ניתוח שיאפשרו למשתמשים מסחריים לאסוף נתונים ביחס למקבלי העדכונים.

ככלל, אמר סטון, מצבו הכספי של האתר "כלל לא רע". לדבריו, כיום מתמקדת החברה בהוספת שירותים – מחיפוש יעיל יותר ועד, כאמור, חשבונות מסחריים בתשלום. "ייתכן שבהמשך נוסיף פרסומות, אך כיום איננו חושבים על כך", הוסיף.

סטון סירב לנקוב בהערכת השווי של החברה, גם לאור הידיעה שהיא גייסה לאחרונה סכומים גדולים מקרנות הון סיכון. על פי האתר TechCrunch, סבב הגיוס האחרון נערך לפי שווי של מיליארד דולרים.

השירות שמציעה טוויטר מאפשר לכל המעוניין להפיץ עדכונים בני עד 140 תווים, נמצא עדיין בחיתוליו, אך צומח במהירות וכבר הפך לתופעה בינלאומית. בין היתר, הוא שימש כאמצעי תקשורת בין אנשי האופוזיציה שיצאו להפגין ברחובות הערים באיראן אחרי הבחירות שהיו במדינה לפני חודשים אחדים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים