One1 הטמיעה מערכת SAP HANA בגיוון אימג'ינג; ההיקף: חצי מיליון שקלים

הפרויקט בוצע במטה החברה בישראל וישרת מאות מעובדיה בארץ ובעולם ● המערכת הוטמעה בסביבת שרתי HP, שגם אותם סיפקה One1

שני אנקוריון, מנהלת חטיבת הסאפ בקבוצת One1. צילום: רגב ארט

אקסאקט, חטיבת הסאפ (SAP) של קבוצת One1, ביצעה פרויקט ליישום מערכת SAP HANA בחברת הביומד הישראלית גיוון אימג'ינג (Given Imaging). הפרויקט ארך כשלושה חודשים והסתיים באחרונה. היקפו הכספי עמד על כחצי מיליון שקלים.

גיוון אימג'ינג עוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק של ציוד רפואי מתקדם לבדיקה ויזואלית של מערכת העיכול. הטכנולוגיה של החברה מבוססת על מצלמות זעירות הממוקמות בקפסולות שניתנות לבליעה, ליצירת אנדוסקופיה באמצעות גלולה. כך מבוצע דימות של הוושט, המעי הדק והמעי הגס.

הפרויקט בוצע בשיתוף מחלקת מערכות המידע של גיוון אימג'ינג. הוא כלל הטמעת מערכת SAP HANA בסביבת שרתי HP, שגם אותם סיפקה One1. המערכת הוטמעה במטה גיוון אימג'ינג בישראל והיא תשרת חלק ממאות עובדי החברה בארץ ובעולם.

מערכת SAP HANA מבוססת על מחשוב In-memory ומאפשרת לנצל כמויות גדולות של זיכרון ומעבדים כדי לאפשר תחקור נתונים בזמן אמת. אנשי גיוון אימג'ינג יכולים להריץ באמצעותה במהירות דו"חות "כבדים" מאוד ובכך להביא לשיפור משמעותי ברמת השירות והפרודוקטיביות. כמו כן, המערכת מאפשרת לתת מענה איכותי ומהיר יותר ללקוחות הארגון, גם כשהעובדים נמצאים מחוץ למשרד ומתחברים ממכשירים ניידים.

חיים רוזוב, מנמ"ר גיוון אימג'ינג, אמר כי "הפרויקט יצא לדרך במטרה שמשתמשי הקצה בחברה יקבלו תגובות מהירות וטובות יותר מהמערכת. רצינו לקבל חוויית משתמש טובה ומהירה הרבה יותר וגם את האפשרות להריץ דו"חות גדולים בזמן אמת, לשיפור תהליך קבלת ההחלטות".

שני אנקוריון, מנהלת חטיבת הסאפ בקבוצת One1, ציינה כי "סיפקנו את החומרה, התוכנה והידע המקצועי. זהו פרויקט חדשני, אחד הראשונים מסוגו בישראל. הפרויקט בוצע במהירות והעלייה לאוויר הייתה חלקה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים