יריות נורו לעבר מכוניתו של אלי רייפמן; פרקליטו: "מדובר בניסיון חיסול"

שני אופנוענים ירו לעבר מכוניתו של רייפמן, מנכ"ל אמבלייז, באזור התעשייה של רעננה ● רייפמן שהה במכונית בעת הירי, אולם לא נפגע, לאחר שהבחין ביורים מבעוד מועד - והחל במנוסה ● הבוקר (ב') צפוי להתקיים דיון בבית המשפט העליון בערעורו על החלטת בית המשפט המחוזי לשלוח אותו ל-45 ימי מאסר בגין ביזיון בית המשפט ● רייפמן: "למרות היריות – אגיע לדיון"

אלמונים ירו אמש (א') לעבר רכבו של אלי רייפמן, מנכ"ל אמבלייז (Emblaze), ופגעו בו. רייפמן עצמו לא נפגע, ואמר בתגובה, כי למרות היריות, הוא יגיע הבוקר לבית המשפט העליון, לדיון בערעור שהגיש נגד החלטת בית המשפט המחוזי לשלוח אותו למאסר של 45 ימים, אם לא יחזיר את המניות שברשותו. לדבריו, "אירועי הימים האחרונים לא ימנעו ממני להגיע לבית המשפט ולהמשיך ולקיים את הצו".

הירי בוצע אל עבר רכב הטויוטה שלו ברחוב אלכסנדר זרחין ברעננה. עו"ד שלומי תורג'מן, שמשמש כפרקליטו של רייפמן, אמר הבוקר בראיון לגלי צה"ל, כי הירי בוצע בניסיון להרוג אותו, ולא כאזהרה. ככל הנראה, בוצע ניסיון ההתנקשות כאשר רייפמן שהה ברכב. הוא הבחין בהם לפני שהחלו יריות, יצא מהרכב ופתח במנוסה. ביום ה' אף נזרק בקבוק תבערה לעבר ביתו של רייפמן.

בית המשפט המחוזי הורה לרייפמן להעביר כ-39 מיליון מניות של אמבלייז, בשווי של כ-94 מיליון שקלים, לידי המנהל המיוחד לנכסיו, עו"ד איתן ארז. לאחר שלא מילא את הצו, הורתה השופטת ורדה אלשייך לאסור את רייפמן ל-45 ימים, בגין ביזיון בית המשפט. רייפמן ערער על ההחלטה לבית המשפט העליון, וערעורו צפוי להידון היום. לפני כשבוע וחצי אמר רייפמן, כי בהתאם להחלטת בית המשפט, הוא הורה להעביר לארז כ-39 מיליון מניות של החברה, בשווי של כ-94 מיליון דולרים.

רייפמן שקע בשנים האחרונות בחובות גדולים לשוק האפור, בין היתר לשלי נרקיס, שמכונה מלך "השוק האפור". חובותיו נאמדים בכ-60 מיליון דולרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים