אלי רייפמן הורה להעביר מניות בשווי של כ-94 מיליון שקלים למנהל הנכסים שלו

רייפמן אמר בראיון לערוץ 2, כי הוא הוציא הנחיות להעביר כ-39 מיליון מניות לעו"ד איתן ארז, על פי החלטת בית המשפט ● הוא לא היה מוכן להתחייב שיצליח להעביר את המניות בפועל עד המועד שנקבע, ואמר ש-"זה רק עניין של זמן"

לקראת החלטת בית המשפט העליון מחר (ב') לגבי האם יישלח למאסר, הורה בסוף השבוע אלי רייפמן, מייסד ויושב ראש אמבלייז (Emblaze), למחזיקי מניות החברה להעביר כ-39 מיליון מניות לידי המנהל המיוחד לנכסיו, עו"ד איתן ארז. שווי המניות הללו נאמד בכ-94 מיליון שקלים. ההנחיות ניתנו לאחר החלטת בית המשפט העליון ביום ה' האחרון, שלפיה אם לא יעשה כן עד מחר בצהרים – יישאר 45 יום בין כותלי הכלא בגין ביזיון בית המשפט, כפי שקבעה שופטת בית המשפט המחוזי בתל אביב ורדה אלשייך.

עונש המאסר נגזר על רייפמן מאחר שלא ביצע את צו בית המשפט המורה לו להעביר את המניות הללו לידי עו"ד ארז. בראיון ל-"אולפן שישי" בערוץ 2 אמר רייפמן, כי "כבר הוצאתי את ההנחיות להעביר את כל המניות. הן יכולות להיות מועברות, זה רק עניין של זמן". עם זאת, הוא לא התחייב שהמניות יועברו בפועל עד למועד שקבע בית המשפט.

לדבריו, "אנחנו מעסיקים 6,000 עובדים שמפרנסים משפחות. היה ניסיון השתלטות על החברה על ידי קרנות גידור מארצות הברית, והן רצו לפרק אותה לחתיכות. ככה החלו הבעיות. פעלתי ככל שיכול הייתי כדי למנוע את המצב הזה, ולכן לקחתי הלוואות מגופים חוץ-בנקאיים". בכך רמז רייפמן לטענות שלפיהן הוא לווה כספים רבים בשוק האפור, בין היתר מ-"מלך השוק האפור", שלי נרקיס. הוא ציין, כי "אני חייב כסף לנושים. 80% מהם הצהירו לבית המשפט שהם מאמינים, כי אחזיר את הכספים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים