האם עיריית ניו-יורק תאפשר תשלום דיגיטלי על דוחות חניה?

כיום יכולים נהגים שקיבלו דו"ח מהעירייה לשלם באינטרנט, בדואר או בבית המשפט, אך המערכת המקוונת הנוכחית אינה תומכת במכשירים ניידים

בדרך להיות עיר דיגיטלית? ניו יורק. איור: BigStock

בעיריית ניו-יורק שוקלים לאפשר תשלום של דו"חות חנייה באמצעים חלופיים, דוגמת PayPal, ביטקויין או Apple Pay. היקף ההכנסות השנתי של העירייה מדו"חות חנייה מגיע לכ-600 מיליון דולר בשנה, ובמחלקת הכספים שלה מבקשים, על פי מסמך שנחשף, להציע לנהגים "דרכים נוחות לתשלום שלהם באמצעות הטלפונים החכמים או מכשירים ניידים אחרים".

בשל כך פרסמו בעירייה מסמך RFI בלתי מחייב לקבלת מידע, רעיונות והצעות, כאשר היעדים שצוינו בו הם לאתר ולהעריך פלטפורמות לתשלום של דו"חות חנייה במכשירים ניידים ולקבל מידע על היתכנות של יישום אפשרי. על הפלטפורמה לאפשר צילום של דו"ח החנייה על מנת שניתן יהיה לזהות את עבירת התנועה שביצע הנהג, ועל הממשק להיות פשוט ולאפשר תשלום מהיר.

כיום יכולים נהגים שקיבלו דו"ח מעיריית ניו-יורק לשלם באינטרנט, בדואר או בבית המשפט, אך המערכת המקוונת הנוכחית אינה תומכת במכשירים ניידים וחברות האשראי גובות על השימוש בה עמלה של 2.5%. את המידע שביקשה העירייה לקבל על פי מסמך RFI ניתן להגיש עד 15 בינואר, אך תאריכי יעד נוספים ליישום הפרויקט עדיין לא נקבעו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים