סרטון חדש חושף עוד יכולות של חלונות 10

צפייה בסרטון חושפת כי ממשק המשתמש במערכת ההפעלה החדשה נראה קצת יותר שלם לאחר שעבר מספר שינויים קוסמטיים ● דבר בולט ביותר הוא תוספת השדה של קורטנה לשרות המשימות של חלונות

סימן שעוד לא הגענו. גרסת בטא לחלונות 10

סרטון חדש שהועלה ליו-טיוב (YouTube) מציג חידושים בחלונות 10 שאמורים להיות מוצגים על ידי מיקרוסופט (Microsoft) בכנס בחודש הבא. אורכו של הסרטון, שמציג את Build 9901 של חלונות, הוא כ-10 דקות והוא מלווה בהסברים שמציגים את הנקודות החדשות.

הדבר בולט ביותר הוא תוספת השדה של קורטנה (Cortana) לשרות המשימות של חלונות. השדה הזה פתוח כברירת מחדל עם העלייה של חלונות 10, אך ניתן לסגור אותו או לצמצם את ממדיו. עם זאת, כרגע התכונה החדשה של חלונות, שאמורה להתחרות בסירי (Siri) של אפל (Apple) לא ממש מתפקדת במלואה. למרות שניתן להעיר אותה על ידי אמירת 'היי קורטנה', החיפוש הקולי לא ממש מעלה תוצאות.

אז מה כן מתפקד? החיבור והסנכרון עבור מי שמשתמש בטלפון שמבוסס על Windows Phone. אפשר לראות חדשות, מזג אוויר ומקומות קרובים או מקושרים בתפריט הנפתח של קורטנה בדיוק כפי שהם מוצגים בטלפון.

ממשק המשתמש נראה קצת יותר שלם לאחר שעבר מספר שינויים קוסמטיים, כולל הצללות שמופיעות מתחת לאייקונים בשורת המשימות ברגע שמניחים עליהן את סמן העכבר, וזאת כדי לעזור בזיהוי.

וכמו בכל מהדורה מתקדמת אפשר גם למצוא מספר אפליקציות שעברו שינויים ועדכונים, והפעם מדובר במחשבון, באפליקציית ההקלטה וכן ביישומי המצלמה שכמובן רלבנטית יותר למי שמשתמש בטאבלט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים