מאיר אדלר, CA ישראל: "העולם העסקי העתידי יהיה מבוסס תוכנה"

"המנמ"רים נדרשים לאמץ את כלכלת האפליקציות, וכאשר הם יעשו כך - הארגונים שלהם ירוויחו מכך באופן מיידי", אמר אדלר, סמנכ"ל הטכנולוגיות של החברה

מאיר אדלר, סמנכ"ל הטכנולוגיות של CA ישראל

"כדי שארגונים יעמדו באתגרים העסקיים שלהם, על המנמ"רים להיערך לקראת עידן כלכלת האפליקציות ולסייע לארגונים למקד את הפעילות העסקית כך שתהיה מבוססת תוכנה", אמר מאיר אדלר, סמנכ"ל הטכנולוגיות של CA ישראל. הוא דיבר במסיבת עיתונאים שערך הסניף הישראלי של החברה היום (ג') במשרדיה בהרצליה פיתוח.

לדבריו, "המנמ"רים נדרשים לאמץ את כלכלת האפליקציות, וכאשר הם יעשו כך – הארגונים שלהם ירוויחו מכך באופן מיידי".

אדלר, המשמש גם כמנהל הפריסייל בסניף הישראלי של CA, ציטט את מארק אנדרסון, מאבות הדפדפן מוזאיק (Mosiac) וכיום יזם אינטרנט ומשקיע הון-סיכון מפורסם. במאמר שפרסם בוול-סטריט ג'ורנל (Wall Street Journal) ב-2011 כתב אנדרסון שהתוכנה "אוכלת" את העולם, משמע – כל היבט בחיינו מושפע מהתוכנה, והחומרה נעלמת. אדלר ציטט גם תחזית של פורסטר (Forrester) לפיה "האפליקציות ינהלו את העולם – זה עידן הצרכן".

"המגמה הזו מתקשרת למגמות נוספות בעולם ה-IT, ביניהן הגידול בחשיבות של חוויית השימוש והמהירות, האינטרנט של הדברים וה-API, שהוא הממשק אליו מתחברים על מנת למשוך מידע", הסביר אדלר. "CA הופכת לשחקנית בעולמות הללו, דרך הפעילות שלה בתחומי הניהול ואבטחת המידע".

הוא ציטט מחקרים לפיהם 25% מהמשתמשים יעזבו אפליקציה בתוך שלוש שניות אם היא לא תעלה וב-80%-90% מהאפליקציות ייעשה שימוש רק פעם אחת.

על פי מחקר שנערך ביוזמת CA, מחצית מ-1,400 המנמ"רים שנסקרו השיבו שכלכלת האפליקציות משפיעה מהותית על המגזר בו הם פועלים. 44% מהם הוסיפו כי הדבר משפיע ישירות ומשמעותית על הארגון שלהם. לדברי אדלר, כלכלת האפליקציות מניעה ארגונים להגדיל את השקעותיהם בתחום, להפוך את הפיתוח ליותר פנימי, "בבית", ולהנפיק מדי שנה יותר יישומים מוכווני לקוח.

"נדרש מהמנמ"רים לשנות את המצב הנוכחי, בו יותר ממחצית מתקציב ה-IT מופנה לתחזוקת הקיים, ולהפנות יותר משאבים לחדשנות. זו תגיע בין השאר על ידי השקעה נרחבת יותר בפיתוח פנים ארגוני, של אפליקציות ששמות דגש על חוויית משתמש נוחה ומהירה. על המנמ"רים גם לדאוג לכך שלא משנה מה הם עושים – אסור שהאבטחה תהיה מכשול. בנוסף, כל עבודת ה-IT צריכה להיות שקופה", אמר אדלר.

"להפוך את המורכבות הגוברת ליתרון עסקי"

"במסגרת ההיערכות החדשה של CA, בנינו שלושה תחומי עניין", ציין. "התחום האחד הוא ניהול מערך המחשוב המתרחב בקצב מהיר. זאת, על מנת להפוך את המורכבות הגוברת ליתרון עסקי. המנמ"רים נדרשים להריץ את ה-IT שלהם כמו ביזנס. הדבר ייעשה על ידי תעדוף תהליכים בתוך ה-IT כמו PPM, תעדוף יישומים וניהול העולם הנייד".

"התחום השני הוא האצת החדשנות. זה נעשה על ידי DevOps, המביאים ליכולת לחדש במהירות ולספק אפליקציות חדשות – מהתכנון ועד לייצור ולהשקה – בצורה מהירה, חלקה וצפויה. DevOps זה לא מתודולוגיה, כי אם תפיסה הכרוכה באנשים, תהליכים וטכנולוגיה. היא חלק מתהליך פיתוח תוכנה וגורסת שיש לבצע את הפיתוח במנות קטנות, עם איש IT ואיש QA שיסייעו להנפקת יישומים יותר מהר. היא משפרת את השיתופיות בין המפתחים ואנשי התפעול ומקצרת את זמן ההגעה לשוק (TTM)", אמר אדלר.

הוא התייחס גם לאבטחת מידע, היא התחום השלישי. "לאבטחה תפקיד מרכזי בעסקים, אולם אל לה להרחיק אנשים", ציין. "עליה לספק גישה מתאימה למשתמשים הנכונים, בזמן הנכון ובצורה החלקה ככל הניתן. אנחנו מספקים כלים לניהול זהויות, כי כל פעם אותה ישות באה עם מכשיר אחר. בנוסף, אנחנו מספקים פתרונות לניהול ואבטחה של ממשקי API, וכן בקרת גישה וניהול גישה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים