הזוכה בתחרות טיפים לחלונות 7 של מיקרוסופט: ארז צארום

בין היתר, הצביע צארום על כך שמיקרוסופט הוסיפה בחלונות 7 אפשרות לצריבת קבצי ISO דרך המערכת עצמה; "להקליט" בעיות שהתעוררו במערכת, לפתרון נוח וקל יותר שלהן; ואפשר לאתחל את המחשב בצורה פשוטה יותר, על ידי הקשה על הלחצן הימני בעכבר, וכניסה ל-Properties ● התחרות – לקראת השקת חלונות 7 באוקטובר הקרוב

ארז צארום, בלוגר וטכנולוג בן 21 מחולון, זכה בתחרות הטיפים לשימוש בחלונות 7 (Windows 7), שקיימה מיקרוסופט (Microsoft). צארום נבחר מקרב 94 גולשים שהשתתפו בתחרות, והגישו אליה 108 טיפים, לאחר שהשתמשו בגרסאות המוקדמות – בטה ו-RC – של מערכת ההפעלה החדשה. הקריטריונים לבחירת הזוכה כללו פתרון של מורכבות טכנולוגית, פוטנציאל הנפוצות והשימושיות בפתרון ובחינה של עד כמה ייעל הפתרון את השימוש במחשב בכלל ובחלונות 7 בפרט.

בין היתר, הצביע צארום על כך שמיקרוסופט הוסיפה בחלונות 7 אפשרות לצריבת קבצי ISO דרך המערכת עצמה; "להקליט" בעיות שהתעוררו במערכת, לפתרון נוח וקל יותר שלהן; לכייל בה את צבעי המסך, ואת המסך עצמו; לראות בחלונות 7 תצוגה מוקדמת של פונטים, ויש בה אף פונט חדש בשם Gabriola; להציג מידע על כל כונני המחשב בבת אחת; ואפשר לאתחל את המחשב בצורה פשוטה יותר, על ידי הקשה על הלחצן הימני בעכבר, וכניסה ל-Properties.

התחרות של מיקרוסופט הייתה שלב נוסף בקמפיין הבאז המקדים באינטרנט שלה, לקראת השקת חלונות 7, שתתקיים באוקטובר השנה.

צארום קיבל עבור זכייתו מחשב Compaq Mini 700EI, בחסות HP.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים