המתחרה החדש של אפל וסמסונג: המוזיקאי וויל איי.אם חשף שעון חכם שכולל גם SIM

המכשיר, Puls, מאפשר להתחבר לאינטרנט גם באמצעות 3G וכמובן גם לבצע ולקבל שיחות, בניגוד ל-Apple Watch שתלוי ב-iPhone כדי לתפקד ● המדובר במעין צמיד רחב שכולל מסך מגע מתעגל, 16 ג'יגה-בייט של נפח אחסון, ג'יגה-בייט של זיכרון RAM ועוד

המוזיקאי וויל איי.אם על בימת Dreamforce 2014 בסן פרנסיסקו

לאחר חודשים של שמועות ורמיזות, חשף המוזיקאי וויל איי.אם – שידוע בעיקר בתור סולן להקת הבלאק אייד פיז (The Black Eyed Peas), את Puls – מכשיר לביש ייחודי מתוצרתו שאמנם מזכיר שעון חכם, אבל מתפקד יותר כמו סמארטפון לכל דבר. איי.אם הציג את המכשיר אמש (ד') ב- Dreamforce 2014 – כנס הענק השנתי של Salesforce.com ואחד מאירועי הטכנולוגיה הגדולים ביותר בעולם.

Puls, שפותח במשך שנתיים וחצי על ידי איי.אם.פלוס (i.am+), החברה שהקים איי.אם, הוא צמיד רחב שכולל מסך מגע מתעגל, 16 ג'יגה-בייט של נפח אחסון, ג'יגה-בייט של זיכרון RAM ומעבד Snapdragon מבית קוואלקום (Qualcomm). הסוללה של המכשיר מתעקלת סביב צורתו והוא אפילו כולל זוג רמקולים.

כמו כן, מציע Puls גם GPS, מד צעדים, מד מהירות, קישוריות WiFi, בלוטות' (Bluetooth) וגולת הכותרת: חריץ לכרטיס SIM, המאפשר להתחבר לאינטרנט גם באמצעות 3G וכמובן גם לבצע ולקבל שיחות. זאת, בניגוד ל-Apple Watch שנחשף בחודש שעבר ותלוי ב-iPhone כדי לתפקד. תכונה מסקרנת נוספת של Puls היא העוזרת הקולית שמשולבת בו, המזכירה את סירי (Siri) של אפל ויכולה להזכיר למשתמש על אירועים ביומן, להחזיר שיחות שלא נענו ועוד. בנוסף, כולל המכשיר שעון מעורר וסט של כלי מעקב אחר אימוני גופניים.

Puls מתבסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד (Android) וצפוי להיות זמין לקראת סוף השנה. איי.אם לא חשף את מכירו של המכשיר, אולם ציין שהוא יהיה זול יותר מסמארטפון. בארצות הברית יוצע Puls עם חבילת סלולר של AT&T ואילו בבריטניה תציע אותו רשת O2. לא ברור עדיין מתי יגיע המכשיר לישראל ובאיזו רשת הוא יוצע.

יהיה זול יותר מסמארטפון. Puls

יהיה זול יותר מסמארטפון. Puls

לא ברור עדיין מתי יגיע המכשיר לישראל ובאיזו רשת הוא יוצע. איי.אם

לא ברור עדיין מתי יגיע המכשיר לישראל ובאיזו רשת הוא יוצע. איי.אם

בנוסף למכשיר עצמו, חשף איי.אם גם מגוון של אביזרים ייחודים שיוצעו ל-Puls, דוגמת ז'קט שמשולבות בו סוללות המטעינות את המכשיר כל עוד הוא נוגע בשרוול, תיק גב עם רמקולים ואפילו נעליים שיודעות לשדר ל-Puls נתונים כמו משקל וכמות צעדים. אביזרים נוספים, אמר, יוצעו בקרוב.

הביקוש להרצאתו של איי.אם ב-Dreamforce 2014 היה גדול עד כדי כך, שהמארגנים נאלצו לסגור את דלתות מרכז הכנסים כשעה לפני תחילת ההרצאה, משום שאלפי המושבים שבאולם כבר נתפסו. הכנס, שנערך השבוע בסן פרנסיסקו זו השנה ה-12 ברציפות, משך אליו על פי המארגנים יותר מ-140 אלף משתתפים מ-65 מדינות, וכשלושה מיליון משתתפי אונליין, שצופים בהרצאות ומשתתפים בדיונים המקוונים. את המשלחת הישראלית לכנס, שמונה כ-100 שותפים ולקוחות, מוביל נתן גביש, סגן נשיא לפיתוח עסקי בישראל ב-Salesforce.com. הכנס יינעל הלילה.

[divide style="2"]

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לארצות הברית

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים