טבולה הטמיעה מערך אחסון של נוטניקס בפרויקט בהיקף מאות אלפי שקלים

הפתרון כולל תשתית מיחשוב ואחסון מקומי משולבת, המיועדת לסביבות וירטואליות ומתאימה לתפיסת ה-Web Scaling, במסגרתה קשה לצפות מראש מהם משאבי תשתית ה-IT הנדרשים ● Dn’A IT ביצעה בפועל את ההטמעה

מספקת תשתית אחודה ובעלת יכולת גידול. נוטניקס

טבולה (Taboola) הישראלית הטמיעה את פלטפורמת המיחשוב והאחסון של נוטניקס (Nutanix) בפרויקט שהחל לפני כחודש ויסתיים בחודש הבא. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על מאות אלפי שקלים.

הסטארט-אפ הישראלי עוסק בהמלצות צפייה בתכנים באינטרנט ובפלטפורמה למוניטיזציה ברשת. הפתרון שהוטמע כולל תשתית מיחשוב ואחסון מקומי משולבת, המיועדת לסביבות וירטואליות ומתאימה בעיקר לתפיסת ה-Web Scaling, במסגרתה קשה לצפות מראש מהם משאבי תשתית ה-IT הנדרשים. Dn’A IT היא החברה שביצעה בפועל את ההטמעה עבור התשתית הווירטואלית של טבולה, שמשמשת לניהול שירותי התוכן ללקוחותיה בארץ ובעולם. טבולה מנהלת יותר ממיליון תכנים מומלצים לצפייה ברשת ובאחרונה דיווחה כי עברה את רף המכירות של 100 מיליון דולר בשנה החולפת.

נדב טוביאס, מנכ"ל פעילות נוטניקס בישראל, ציין כי "ארכיטקטורת ה-Hyper Converged היא פלטפורמה מתאימה לצרכים רבים בעולם ה-IT – במיוחד בעולם הענן הפרטי, שמוקם כיום בארגונים בינוניים וגדולים, תשתיות VDI, שהולכות ומתפתחות, תשתיות Web Scaling ליישומי ענן, סניפים מנוהלים ועוד". הוא ציין כי "התחלנו את דרכנו בישראל לפני כחצי שנה והתוצאות לא איחרו להגיע".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים