ארה"ב: נדחתה בקשתה של טוויטר לרשום את המילה "Tweet" כסימן מסחר

הבקשה לרישום סימן מסחר על המילה Tweet הוגשה לראשונה ב-16 באפריל, ולאחר שנבדקה התברר כי שלוש חברות כבר הקדימו את טוויטר והגישו בקשות דומות לרישום סימן מסחר על המילה Tweet ● עם זאת, מאחר ושלוש הבקשות הקודמות עדיין לא נענו בחיוב, ייתכן כי בסופו של דבר תצליח חברת טוויטר לרשום את המילה Tweet כסימן מסחרי שלה

למרות שבארה"ב נוהגים לכנות עדכונים שנשלחו משירות טוויטר (Twitter) בשם Tweets, הרי שבקשת השירות לרשום את המילה Tweet כסימן מסחרי נדחתה על ידי רשם הפטנטים והסימנים המסחריים בארה"ב, על פי מסמכים שנחשפו באחד הבלוגים.

הבקשה לרישום סימן מסחר על המילה Tweet הוגשה לראשונה ב-16 באפריל, ולאחר שנבדקה התברר כי שלוש חברות כבר הקדימו את טוויטר והגישו בקשות דומות לרישום סימן מסחר על המילה Tweet. מדובר בחברות TweetMarks ,Cotweet ו-Tweetphoto. "מאחר והוגשו בקשות אחרות במועד מוקדם יותר הדבר יוצר קושי להיענות לבקשתכם", נכתב בתשובה של רשם הפטנטים והסימנים המסחריים בארה"ב אשר נשלחה לטוויטר.

עם זאת, מאחר ושלוש הבקשות הקודמות עדיין לא נענו בחיוב, ומעמדן מוגדר כ-"תלויות ועומדות", הרי שייתכן כי בסופו של דבר תצליח חברת טוויטר לרשום את המילה Tweet כסימן מסחרי שלה.

לא ניתן היה לקבל תגובה מחברת טוויטר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים