פייסבוק אוסרת העלאת פרופילים מסחריים מחשש לשינוי אופיו של האתר

עדכון חדש שפרסמה הנהלת האתר מבהיר, כי היא תחסום פרופילים "שנועדו כדי להפיק לבעליהם רווחים" ● המטרה היא למנוע דואר זבל והפיכת האתר ממקום שבו הגולשים מתעדכנים מה קורה האחד עם השני לאתר בעל תוכן פרסומי

הנהלת הרשת החברתית פייסבוק (Facebook) עדכנה לאחרונה את "הצהרת הזכויות והאחריות" של גולשי האתר, כאשר העדכון המרכזי בא לחסום, למעשה, פרופילים פרסומיים, או כאלה המניבים רווחים לבעליהם. ככל הנראה, העדכון החדש נועד למנוע את הפיכתה של הרשת החברתית הפופולרית מאתר שבו קוראים הגולשים עדכונים שמפרסמים חבריהם לאתר של מנויים פרסומיים, ולמנוע את הצפתו בדואר זבל.

ההנהלה אסרה על הגולשים "להשתמש בפרופיל שלהם כדי להפיק מהם רווחים".

לעומת פייסבוק, טוויטר (Twitter) מאפשר לגולשים לפרסם מסרים מסחריים, שכוללים לינקים לחנויות מקוונות. זאת, במטרה שגולשים יחלקו ביניהם מידע על מוצרים שהם אוהבים ויוכלו להרוויח מכך. המסרים הללו כוללים בדרך כלל תגים המעידים על כך שמדובר בתוכן פרסומי.

העדכונים החדשים שפרסמה הנהלת פייסבוק מחייבים את הגולש שמעלה לאתר יישום מסוים לעשות זאת בתיאום עם המפתח שלו, וכוללים הבהרה שלפיה תוכן שהגולשים מסמנים, כי יהיה זמין לכולם יכול להיות מופץ ברחבי האינטרנט, וכי הנהלת האתר לא נוטלת על עצמה את האחריות לגבי פרסומים שלו באתרים אחרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים