אסותא הטמיעה פתרונות וירטואליזציה וגישה מרחוק של סיטריקס; ההיקף: יותר ממיליון ש'

הפרויקט שארך כשנה לווה על ידי Smart-X וקבוצת אמן, וכולל פתרונות המשרתים 1,500 משתמשים ● המהלך מחליף מוצרים של ג'וניפר

אסותא מרכזים רפואיים סיימה באחרונה פרויקט הטמעת פתרונות של סיטריקס (Citrix) במערך המיחשוב של בית החולים. הפרויקט שארך כשנה נוהל ובוצע על ידי שרון הריס, CTO של אגף המיחשוב באסותא, ובליווי חברת האינטגרציה Smart-X וקבוצת אמן, מפיצת מוצרי סיטריקס בישראל. היקפו הכולל של הפרויקט לא נמסר, אולם גורמים בשוק העריכו אותו ביותר ממיליון שקלים.

אסותא מרכזים רפואיים היא רשת בתי חולים פרטיים, הכוללת ארבעה בתי חולים בפריסה ארצית ועוד שלוש מרפאות ומכונים כירורגיים רפואיים, המספקים שירותי בריאות למבוטחי כל קופות החולים ולמטופלים פרטיים. הפתרונות משרתים 1,500 מרופאי, אחיות ועובדי אסותא.

הפרויקט חולק לשלושה חלקים, שניהם הסתיימו בשנה החולפת והשלישי ייערך בתחילת השנה. בשלב הראשון של הפרויקט, פרסה אסותא ברחבי בתי החולים את פלטפורמת הדסקטופים והיישומים הווירטואליים Citrix XenDesktop, אשר מארחת את כל היישומים לכלל משתמשי בית החולים.

בשלב השני, הטמיעה אסותא מוצר ממשפחת NetScaler מדגם 8200, לצורך גישה מאובטחת מהבית ולצורך מימוש יכולות גישה חלופיות ממכשירים ניידים שונים. הפתרון החליף את המוצרים של ג'וניפר (Juniper Networks) שהיו בשימוש בבית החולים. בשלב השלישי, שייערך ברבעון הראשון השנה, תינתן גישה למשתמשים ניידים העובדים עם טלפונים חכמים וטאבלטים, באמצעות שילוב הפתרונות הקיימים ו-XenMobile.

פתרון הגישה מרחוק נועד לענות על הצורך של עובדי הארגון, הצוות הרפואי וספקי הארגון, לגשת למערך ה-IT מחוץ למשרד או לאחר שעות העבודה – באופן מאובטח ועל פי חוקי הרשאות.

דרור אדמון, מנמ"ר אסותא, אמר כי "הפרויקט יסייע לאסותא בשיפור חוויית המשתמש, מהירות זמן תגובה, אפשרות גישה נוחה ומהירה מכל מקום ובכל זמן, שימוש במוצרים שחוסכים בתקורות ניהול ואנרגיה – 'לקוח רזה' ועוד. הפרויקט תרם רבות להנגשת המערכות השונות של בית החולים לכלל המשתמשים ואף לשיפור בערוצי הגישה ל-IT". הריס הוסיף כי "יישום הפתרונות מתאים את החזון הטכנולוגי לחזון העסקי של אסותא, לפיו אנו מאפשרים לכל משתמש גישה מאובטחת מכל מקום, בכל נקודת זמן ומכל רכיב – תוך שמירה על קלות ונוחות השימוש".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מישהו

    שני המוזכרים בכתבה לא עשו ולא מאומה בעבור אסותא.. הפרויקט כולו נוהל ובוצע על ידי Smart-x התותחים. אוי שרון שרון.. מילים כמו חול ואין מה לאכוח..

אירועים קרובים