מייסדי אנוביט, שנרכשה על ידי אפל, ישקיעו שני מיליון דולרים בחברת האבטחה גארדיקור

החברה מתמחה בפתרונות הגנה על רשתות מבוססות תוכנה והוקמה על ידי פבל גורביץ', אריאל צייטלין ודרור סלעי, ששימש כסמנכ"ל באנוביט בטרם נרכשה ● גארדיקור מפתחת אבטיפוס לטכנולוגיה שתסייע במניעת מתקפות סייבר על שרתים ארגוניים ותגן על רשתות SDN

מייסדי אנוביט (Anobit), שנרכשה לפני כשנה על ידי אפל (Apple), ישקיעו שני מיליון דולרים בגארדיקור (Guardicore) – חברת אבטחת מידע המתמחה בפתרונות הגנה על רשתות מבוססות תוכנה (SDN, ר"ת Software-Defined Networking). את ההשקעה מוביל מייסד ומנכ"ל אנוביט, פרופ' אודי וינשטיין, יחד עם שותפיו, ד"ר אופיר שלוי ואריאל מייסלוס.

גארדיקור הוקמה על ידי פבל גורביץ', אריאל צייטלין ודרור סלעי, ששימש כסמנכ"ל באנוביט בטרם היא נרכשה על ידי אפל. החברה אמנם פועלת תחת מעטה חשאיות כבד, אולם גורמים בשוק אבטחת המידע יודעים לספר, שהחברה מפתחת אבטיפוס לטכנולוגיה שתסייע במניעת מתקפות סייבר על שרתים ארגוניים ותגן על רשתות SDN.

אנוביט, העוסקת בפיתוח זיכרונות פלאש (Flash) ומשמשת כמרכז הפיתוח של אפל בישראל, נרכשה בסוף 2011 – בעסקה שעצם קיומה אושר על ידי אפל רק כחודש לאחר מכן, בינואר 2012. כדרכה, לא מסרה אפל פרטים נוספים על העסקה, אולם היקפה מוערך בכ-400 מיליון דולר. הרכישה נועדה לחסוך מאפל את הצורך לשלם תמלוגים לצד שלישי תמורת כל רכיב זיכרון שמשולם במוצריה. ייתכן שהרכישה קשורה גם למלחמה שמנהלת אפל נגד סמסונג (Samsung), משום שהמתחרה הגדולה מדרום קוריאה היא לקוחה של אנוביט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים